حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رونمایی از پوستر آزمون سراسری قرآن و عترت در گلستان
    شناسه : 1130
    4
    این مسابقات در سه گروه امتحانی و ۱۴ رشته شامل ترجمه، تفسیر و حفظ قرآن کریم، معارف اهل بیت، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی برگزار خواهد شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رونمایی از پوستر آزمون سراسری قرآن و عترت در گلستان و چند خبر کوتاه

    رونمایی از پوستر آزمون سراسری قرآن و عترت در گلستان و چند خبر کوتاه

    گرگان – بعثت نیور – رونمایی از پوستر نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، برگزاری ۱۲ محفل قرآنی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، پایان کشمکش پنج ساله بر سر تقسیم ارثیه پدری و کاهش متوسط بارندگی استان در پاییز از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

    عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم رونمایی از پوستر نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در گرگان گفت: این مسابقات به صورت اینترنتی در هفته اول اسفند در سه گروه امتحانی و ۱۴ رشته شامل ترجمه، تفسیر و حفظ قرآن کریم، معارف اهل بیت، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین (ع) برگزار خواهد شد.

    سال گذشته نزدیک به پنج هزار نفر از فعالان قرانی استان گلستان در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کرده بودند.

    **

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت که همزمان با اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۱۲ محفل قرآنی در استان برگزار خواهد شد.

    حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد اظهار داشت: اجرای برنامه های محفل انس با قرآن به صورت مجازی و همچنین به صورت محدود در بقاع مبترکه و امامزادگان شاخص استان خواهد بود.

    **
    رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب گرگان گفت: با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف گرگان، کشمکش بر سر تقسیم ارث سه میلیارد ریالی پدری بعد از پنج سال به پایان رسید.

    **

    سیدعلی میرقاسم‌پور مدیر حج و زیارت گلستان گفت: دفاتر زیارتی که از بسته بودن مرزها و اماکن زیارتی، دچار خسارت شده‌اند از تسهیلات حمایتی ویژه کرونا بهره‌مند خواهند شد.

    گلستان ۴۸ دفتر و شرکت زیارتی دارد.

    **

    تیم امدادی هلال احمر مینودشت ۲ نفر را که بر اثر واژگونی جرثقیل در جاده تنگراه – جنگل گلستان و سقوط به دره مصدوم شده بودند، از داخل چرثقیل رها کرده و تحویل اورژانس دادند.

    **

    مدیرکل شیلات گلستان با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه آبزی پروری گفت: هر گونه آبزی که در کشور پرورش داده می شود، امکان تولید در گلستان را نیز دارد و این موضوع می تواند به عنوان یک ظرفیت در استان مورد بهره برداری بیشتر قرار گیرد.

    سید جواد قدس علوی در جلسه هماهنگی نخستین رویداد کارآفرینی نوآورانه در صنعت شیلات و زنجیره تامین آبزیان کشور اظهار داشت: نگاه شیلات در طرح های آبزی پروری همواره به حلقه های قبل و بعد از زنجیره تولید است چرا که معتقدیم با تکمیل این حلقه ها همه ارزآوری محصول نصیب گلستان خواهد شد.

    رویداد کارآفرینی نوآورانه در صنعت شیلات و زنجیر تامین آبزیان دی ماه امسال برگزار می شود.

    **

    سرپرست دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای گلستان گفت که مطابق آمار ایستگاه‌های باران ‌سنجی شرکت آب منطقه ای، متوسط مقدار بارندگی استان در فصل پائیز حدود ۹۷ میلیمتر بود که نسبت به بارندگی فصل مشابه دوره بلند مدت ۲۷.۸ درصد کاهش یافت.

    حسین دهقان اظهار داشت: همچنین میانگین بارندگی فصل پاییز امسال در مقایسه با متوسط بارندگی فصل پائیز دوره آماری بلند مدت، در حوضه های آبریز گرگانرود ۲۶.۸ درصد ، قره سو ۳۳.۲ درصد ، خلیج گرگان ۲۵.۴ درصد ، اترک سفلی ۲۶.۲ درصد و نکارود علیا ۸.۴ درصد کمتر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.