حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پیگیری مطالبات از راه‌های قانونی تنها راه مبارزه با بی‌عدالتی است
    شناسه : 6287
    4
    نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه‌های قانونی تا رفع نارسایی‌ها امکان‌پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان‌داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مسعود پزشکیان، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس یازدهم درباره حوادث اخیر کشور بیانیه‌ای صادر کرد که متن ان به شرح ذیل است:

    دمیدن در آتش خشم و کینه و افتادن کشور در التهاب و آشوب، به نفع مردم، گروه‌های سیاسی داخل کشور و دلسوزان اسلام و انقلاب نخواهد بود. چنین شرایطی فقط به سود منافقان و دشمنان مردم ایران است که نفع خود را در ایجاد اغتشاش و ناآرامی و افزایش نارضایتی و شکاف بین مردم و حاکمیت می‌بینند.

    تسریع در شفاف نمودن علت مرگ خانم مهسا امینی توسط تیمی کارشناسی و بی‌طرف قطعا تأثیر زیادی در ایجاد آرامش و کاهش التهاب جامعه خواهد داشت.

    ارزیابی عملکرد و میزان کارایی یا عدم کارایی گشت موسوم به امنیت اخلاقی و تأکید بر برخورد عزتمندانه توأم با دلسوزی و خیرخواهی و به دور از اجبار و امر و نهی با مردم عزیز کشور راه برون‌رفت از نگرانی هاست. به دستور قرآن: «ادعُ الی سبیلِ ربکّ بالحکمةّ و الموعظة الحسنة و جادلهم بالتی هی احسن».

    کشتن برادران نیروی انتظامی و بسیجی، آتش زدن و تخریب اماکن و اموال عمومی و توهین به مقام معظم رهبری جز ایجاد خشم و کینه ماندگار در جامعه به نظر اینجانب هیچگاه، به حل مشکل نخواهد انجامید و امید به حل مسئله را به ناامیدی مبدل خواهد کرد. آیا می‌توان عاملین اقدامات فوق را دلسوز مردم کشور و ایران عزیز دانست؟

    مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه‌های قانونی تا رفع نارسایی‌ها امکان‌پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان‌داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.

    توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و پیگیری خواسته‌ها از طریق قانون می‌باشد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.