حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پوستر جشنواره ترنم وحی رونمایی شد
    شناسه : 1390
    5
    پوستر جشنواره ترنم وحی عصر روز گذشته، پنجم دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری رونمایی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پوستر جشنواره ترنم وحی رونمایی شد

    پوستر جشنواره ترنم وحی عصر روز گذشته، پنجم دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری رونمایی شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، پوستر جشنواره ترنم وحی عصر روز گذشته، پنجم دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام حسن‌زاده، امام جمعه کیش و سعید پورعلی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان در این جزیره رونمایی شد.

    جشنواره قرآنی ترنم وحی، با شعار «با قرآن در خانه بمانیم»، یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده و همچنین مرحوم حجت‌الاسلام سیدعلی سیدین، امام جمعه موقت کیش، از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اظهر الجمیل الاعلی شهر مشهد برگزار می‌شود.

    جشنواره قرآنی ترنم وحی در رشته‌های قرائت تقلیدی و تطبیقی، اذان، مفاهیم و ابتهال‌خوانی در دو مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی به صورت مجازی و در مرحله نهایی به صورت حضوری یا نیمه حضوری(با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی) به میزبانی کیش، ویژه قاریان زیر ۱۶ سال برپا خواهد شد.

    واجدین شرایط تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را (کمتر از ۵۰ مگابایت) همراه با مشخصات و تصویر صفحه نخست شناسنامه از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۵۵۰۷۹۵۸۷ ارسال کنند. همچنین فایل‌های ضبط شده در قرائت تقلیدی و تطبیقی و اذان به مدت سه دقیقه و برای ابتهال سه تا پنج دقیقه ارسال شود و تصاویر به صورت افقی ضبط شود. قاریان می‌توانند تلاوت‌های خود را از عبدالباسط عبدالصمد، محمدصدیق منشاوی، عبدالعزیز حصان، مصطفی اسماعیل تقلید کنند. همچنین در قرائت‌ و اذان تطبیقی، آهنگ‌گذاری با خود متسابق است و در رشته اذان تقلیدی نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند از اذان اساتیدی بزرگ مصری منشاوی، عبدالباسط، ابوزید و مصطفی اسماعلی، راغب غلوش و عبدالمنعم طوخی تقلید کنند. در رشته ابتهال تقلیدی نیز نوجوانان می‌توانند از قطعات ابتهال اساتید مصری طه الفشنی و نقشبندی تقلید کنند و در رشته ابتهال‌‌خوانی تطبیقی نیز نوجوانان می‌توانند متن عربی را با آهنگ‌گذاری خود، اجرا کنند. هدف از برگزاری این مسابقه تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاوت قرآن همراه با فهم آیات و ارائه تلاوت تأثیرگذار بر مستمع و تلاوت معنا‌محور است.

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.