حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • طرح جلسه تلاوت قرآن با هدف الگوسازی در مساجد برگزار می‌شود
    شناسه : 5155
    3
    طرح جلسه تلاوت قرآن با هدف الگوسازی در مساجد به همت کانون‌های فهمای سراسر کشور همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این حوزه برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، مقام معظم رهبری بار‌ها نسبت به مسئله رونق هر چه بیشتر جلسات قرآن تاکید داشته‌اند، از جمله در سال ۱۳۹۵ بیان کردند که «جلسه برای قرآن بگذارید. این از جمله کار‌هایی است که اگر ان‌شاالله انجام بگیرد و رواج پیدا کند و شما قرآنی‌ها – این کار، کار شما است. همت کنید و یک چنین مجالسی تشکیل بدهید، سرعت رشد حرکت قرآنی در کشور را افزایش خواهد داد و مردم را آشنا خواهد کرد. منظور از جمله تلاوت قرآن این است که جلسه‌ای تشکیل بشود، افراد حاضر بشوند، قاری قرآن بنشیند آنجا یکساعت کمتر یا بیشتر قرآن بخواند، مستمعین هم فقط برای شنیدن قرآن بیایند آنجا بنشینند و قرآن را بشنوند. این خیلی موثر است.

    بر همین اساس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، باتوجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری جلسات تلاوت و استماع، با هدف الگوسازی در مساجد اقدام به اجرای طرح جلسه تلاوت قرآن در کانون‌های مساجد کشور کرده است.

    جلسات تلاوت و استماع قرآن در این طرح به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه با حضور قاریان قرآن کریم در سطوح مختلف به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

    طرح جلسه تلاوت قرآن با هدف الگوسازی در مساجد برگزار می‌شود

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.