حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شرکت ۷۰ نفر در آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء مؤسسه مهد قرآن
    شناسه : 5508
    2
    ۷۰ نفر از حافظان عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور در چهارمین دوره آزمون سراسری شفاهی و کتبی حفظ ۲۰ جزء این مؤسسه به صورت غیر حضوری و مجازی شرکت کردند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، محمود کریمی، معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن با اشاره به برگزاری آزمون‌های سراسری از سوی دفتر مرکزی با هدف ارزشیابی از فعالیت‌ها و اجرای منظم دوره‌های آموزشی در شعب و کانون‌های این مؤسسه، گفت: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی، شناسایی و شکوفایی استعدادهای حافظان قرآن به ویژه گروه‌های سنی نوجوان و جوان از دیگر اهداف راهبردی در برگزاری آزمون‌های منظم سالیانه مؤسسه مهد قرآن است.

    وی بیان کرد: ۷۰ نفر از حافظان عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور در چهارمین دوره آزمون سراسری شفاهی و کتبی حفظ ۲۰ جزء این مؤسسه به صورت غیر حضوری و مجازی شرکت کردند.

    کریمی افزود: به شرکت‌کنندگانی که حد نصاب لازم از مجموع آزمون شفاهی و کتبی را کسب کنند، گواهینامه قبولی حفظ ۲۰ جزء با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین فومنی الحائری، مؤسس و استاد شهریار پرهیزکار، رئیس هیئت علمی مؤسسه اهدا می‌شود.

    قبول‌شدگان حفظ ۲۰ جزء می‌توانند در چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» شرکت‌کنند.

    یادآور می‌شود، در چهارمین دوره آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء حافظان قرآن عضو مهد قرآن استان‌های یزد، قزوین، تهران، مرکزی (خمین ـ ساوه ـ اراک ـ محلات)، اصفهان (درچه ـ گرگاب)، خوزستان (شوش ـ دزفول)، خراسان رضوی (کاشمر)، گلستان (مینودشت) و قم شرکت داشتند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.