حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • درک مصیبت اهل بیت (ع) تحمل سختی‌ها را آسان می‌کند
    شناسه : 1689
    2
    کرج - مادر شهیدان لطفی‌بهادرانی‌زاده گفت: اگر بتوانیم مصیبتی که به اهل بیت (ع) گذشته است درک کنیم قطعاً می‌توانیم مصیبت‌هایی را که به ما وارد می‌شود تحمل کنیم.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    درک مصیبت اهل بیت (ع) تحمل سختی‌ها را آسان می‌کند

    کرج – مادر شهیدان لطفی‌بهادرانی‌زاده گفت: اگر بتوانیم مصیبتی که به اهل بیت (ع) گذشته است درک کنیم قطعاً می‌توانیم مصیبت‌هایی را که به ما وارد می‌شود تحمل کنیم.

    به گزارش بعثت نیوز، مادر شهیدان لطفی‌بهادرانی‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در برنامه «صبح شعر مرد میدان» که به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: هر دو فرزندم مفقودالاثر بودند، علی آقا در سال ۶۱ در عملیات رمضان به شهادت رسید و پیکرش بعد از ۱۴ سال در تفحص شهدا شناسایی شد و به کشور بازگشت.

    وی بیان کرد: آقا محمدحسین نیز در سال ۶۴ و در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید، خبری از او نبود تا اینکه چند روز پیش به من خبر دادند که پیکر وی در میدان امام حسین (ع) تهران به عنوان شهید گمنام دفن شده است.

    مادر شهیدان لطفی‌بهادرانی‌زاده تصریح کرد: دوری و مفقودالاثری فرزندانم دردی بزرگ بود اما گمنام بودن مزار حضرت فاطمه (س) به من آرامش می‌داد و می‌گفتم فرزندانم سیره فاطمی دارند و به پیروی از ایشان گمنام مانده‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم مصیبتی که به اهل بیت (ع) گذشته است درک کنیم قطعاً می‌توانیم مصیبت‌هایی را که به ما وارد می‌شود تحمل کنیم، چراکه آن را امتحانی الهی می‌دانیم.

    مادر شهیدان لطفی‌بهادرانی‌زاده متذکر شد: حالا که پیکر آقا محمدحسین پیدا شده است، امیدوارم که محل دفن پیکر مطهر حضرت فاطمه (س) پیدا و چشم‌انتظاری شیعیان به پایان برسد.

    به گزارش مهر، شهید نوجوان محمدحسین بهادرانی‌زاده در سال ۴۸ متولد شد و در سن ۱۶ سالگی در سال ۱۳۶۴ در عملیات غرورآفرین والفجر ۸ در منطقه ام‌الرصاص با اصابت تیری به پیشانی‌اش به شهادت رسید.

    پیکر این شهید والامقام به عنوان شهید گمنام در ۱۱ دی ۱۳۹۲ در میدان امام حسین (ع) دفن و هویت او بعد از گذشت ۷ سال با آزمایش (DNA) شناسایی شد.

    کد خبر ۵۱۱۳۷۵۸
    خبرنگار مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.