حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • حمایت انجمن‌های مذهبی هند از جامعة المصطفی(ص) در برابر تحریم آمریکا
    شناسه : 1498
    3
    انجمن‌های مذهبی و اجتماعی جامو کشمیر هند نسبت به تحریم جامعة المصطفی (ص) واکنش نشان دادند و این اقدام را دور از شان انسانی دانستند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حمایت انجمن‌های مذهبی هند از جامعة المصطفی(ص) در برابر تحریم آمریکا

    انجمن‌های مذهبی و اجتماعی جامو کشمیر هند نسبت به تحریم جامعة المصطفی (ص) واکنش نشان دادند و این اقدام را دور از شان انسانی دانستند.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، انجمن‌های مذهبی و اجتماعی جامو کشمیر هند در اطلاعیه‌ای نسبت به تحریم جامعة المصطفی (ص) العالمیة واکنش نشان دادند و این اقدام را غیرانسانی دانستند. متن اطلاعیه بدین شرح است:

    ده‌ها سازمان مذهبی و اجتماعی، از جمله حوزه علمیه امام رضا(ع) کشمیر، انجمن صدای حسین(ع)، پیروان ولایت، بنیاد امام خمینی، بنیاد اهل بیت(ع) کشمیر، مجمع اسلامی کشمیر و فدراسیون شیعه جامو اقدام ایالات متحده را تروریستی خواندند.

    ایالات متحده از موفقیت جمهوری اسلامی ایران در همه جبهه‌ها و دستاورد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متحیر است. تحریم آموزش و پرورش نقض آشکار حقوق بشر است. سکوت سازمان ملل متحد در برابر این اقدام تروریستی ناعادلانه و غیرانسانی بسیار نگران کننده است.

    ایالات متحده آمریکا که حرف از آموزش و پرورش می‌زند، موانعی را در راه آموزش ایجاد می‌کند و سکوت سازمان ملل، به ویژه شورای حقوق بشر، در این زمینه قابل توجه و تأسف بار است.

    ایالات متحده آمریکا یک تروریسم جهانی است و باید اقدامی علیه آن انجام شود همچنین آمریکا یک آفت در این کره خاکی است و ملت‌های زنده باید برای از بین بردن این آفت گام بردارند. ما با جمهوری اسلامی ایران هستیم و تحریم‌ها را تحمل نخواهیم کرد.

    جامعة المصطفی العالمية نهادی علمي و بين المللي با هويت حوزه ای است که با هدف گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی، با رويكرد آموزشی، پژوهشی و تربيتی، اهتمام دارد که انبوهی از داوطلبان را از سراسر گيتی تحت پوشش قرار دهد و فرصت كم نظيری براي تشنگان زلال معارف اسلامی و هدايت قرآنی در سراسر جهان فراهم آورد تا ضمن تربيت مجتهدان، عالمان و متخصصان پارسا و متعهد، به تبيين، توليد و تعميق تفكرات و انديشه های اسلامی و نشر و ترويج اسلام ناب محمدی همت گمارد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.