حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • امکان دسترسی قاریان به بانک تلاوت‌های رادیو قرآن۱
    شناسه : 754
    2
    مدیر شبکه رادیویی قرآن خبر داد مدیر رادیو قرآن گفت: به منظور ارتقای سطح تلاوت‌های این بانک و تکمیل آن، امکان دسترسی قاریان برای رتبه‌بندی تلاوت‌هایشان و همچنین تبادل رادیو قرآن با مجموعه‌داران مصری فراهم شده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن  گفت: دسترسی قاریان کشور با در اختیار داشتن نام‌ کاربری و کلمه عبور، از امکانات بانک تلاوت رادیو قرآن است.

    دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا با اشاره به رتبه‌بندی تلاوت‌های هر قاری در این بانک افزود: قاریانی که دسترسی به این امکان ویژه بانک را دارند، می‌توانند به تلاوت‌هایشان اولویت دهند، این‌گونه علاوه بر اعمال نظر کارشناسان رادیو در زمینه رتبه‌دهی، امکان لحاظ کردن خود قاری نیز فراهم شده است.

    وی ادامه داد: همچنین، قاریان، فایل‌هایی از تلاوت‌های باکیفیت خود دارند که می‌توانند آن را با شبکه رادیویی به اشتراک بگذارند. کافی است از طریق تارنمای رادیو قرآن به نشانی radioquran.ir یا با ارسال لوح‌ فشرده، این تلاوت‌ها را در اختیار کارشناسان رادیو قرآن برای بررسی کیفیت صوت و سایر موارد فنی، قرار گیرد.

    مدیر رادیو قرآن تصریح کرد: بسیاری از افراد، تلاوت‌های قاریان شهیر جهان اسلام را دارند که می‌توانند با رادیو قرآن تبادل کنند. البته تلاوت قراء مصری در این بانک صرفاً قابل دانلود است. به این صورت امکان ذخیره تلاوت‌های بسیاری از قراء جهان اسلام در بانک تلاوت‌های رادیو فراهم خواهد شد تا در آینده نزدیک، تبدیل به بانک جامع تلاوت جهان اسلام شده و حتی قابلیت ثبت حقوقی دارد.

    یادآور می‌شود، بانک تلاوت ابتدا در سال ۱۳۸۸ در بخش شبکه قرآن سیما با ظرفیت حدود ۱۱ هزار تلاوت در پخش این شبکه استفاده شد و از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ با همراهی جمعی از مدیران و کارشناسان خبره رادیو قرآن در این شبکه راه‌اندازی و محتوا و قابلیت‌های آن ارتقا یافت. در این بین ضرورت‌هایی موجب شد برنامه‌نویسی این بانک به منظور قابل دسترس شدن از فضای اینترنت، دوباره انجام شود تا این مجموعه امکان دسترسی برای مجموعه‌داران تلاوت چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.