حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آمادگی ستاد دادگستری استان کرمان به منظور پشتیبانی از ایده‌ها و طرح‌های حوزه قرآنی
    شناسه : 810
    9

    آمادگی ستاد دادگستری استان کرمان به منظور پشتیبانی از ایده‌ها و طرح‌های حوزه قرآنی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ستاد دادگستری استان کرمان آماده پشتیبانی از ایده ها و طرح های حوزه قرآنی است. یه کزارش بعثت نیوز از خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین تجلیل از قاریان قرآن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ستاد دادگستری استان کرمان آماده پشتیبانی از ایده ها و طرح های حوزه قرآنی است.

    یه کزارش بعثت نیوز از خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین تجلیل از قاریان قرآن دادگستری استان کرمان گفت: ترویج فرهنگ قرانی با شیوه‌ها و راهکار‌های مختلف در تمامی شئونات اجتماعی جامعه ما ضرورت دارد؛ اما در ساختار‌های قضایی و در بین کارگزاران دستگاه عدالت ضرورت مضاعف دارد؛ زیرا این دستگاه رسالت بسیار خطیر و حساس تحقق عدالت اسلامی و الهی در جامعه را بر عهده دارد که در حقیقت رسالت انبیاء الهی است و از شئونات اولیاء الهی به شمار می‌رود.

    رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: افرادی که به عنوان قاضی، دادرس و کارمند در عرصه تحقق عدالت اسلامی و الهی قدم برمی دارند، باید بر محور تعالیم الهی حرکت کنند.

    وی اظهار کرد: افرادی که در دستگاه قضایی به روش‌های مختلف در جهت رشد و ارتقاء فرهنگ قرآنی حرکت می‌کنند، ارزش و نعمتی برای این دستگاه به شمار می‌روند و این دستگاه وظیفه دارد که قدردان آن‌ها باشد.

    موحد خطاب به قاریان قرآن دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: خداوند لطفی را شامل حال شما کرده که این صوت زیبا و توان ارزشمند را به شما عنایت کرده که می‌توانید جمعی را با تلاوت آیات وحی به فیض برسانید و این نعمت عظمایی است و به یقین نورانیت قرآن کریم در تمام شئونات زندگی شما متبلور خواهد بود.

    رئیس کل دادگستری استان کرمان به برگزاری مستمر مسابقات قرآنی در سطح قوه قضاییه اشاره و اذعان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی است تا تبلور آموزه‌های نورانی قرآن کریم در زندگی فردی و اداری کارگزاران عرصه عدالت اسلامی روز به روز افزایش یابد.

    بیشتر بخوانید:

    وی ادامه داد: ستاد دادگستری استان کرمان آماده پشتیبانی از ایده‌ها و طرح‌های حوزه قرآنی است؛ زیرا به ارزش فعالیت‌های این حوزه آشنا هستیم و بر این اعتقاد هستیم که هر چه همکاران مانوس باشند، برکت قرآن در فعالیت‌های آن‌ها بیشتر خواهد بود.

    موحد در ادامه گفت: زمینه‌ها و بستر‌های خوبی برای توسعه فرهنگ قرآنی و اسلامی در قوه قضاییه و دستگاه قضایی استان کرمان وجود دارد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود سالروز ولادت حضرت زینب (س) را گرامیداشت و روز پرستار را به این قشر زحمتکش که مجاهدانه در سنگر سلامت فداکاری و ایثارگری می‌کنند، تبریک گفت.

    معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان نیز گفت: یکی از رکن‌های رکین مسائل فرهنگی مباحث قرآنی اعم از مسابقات قرآنی است که هر سال با حضور علاقه‌مندان به این ساحت برگزار می‌شود.

    محمد باقر اسلامی با اشاره به این مطلب که دادگستری استان کرمان در اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی از استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود، افزود: تجلیل از کارکنان حوزه قرآنی و فرهنگی و شرکت کنندگان در برنامه‌های فرهنگی در دادگستری استان کرمان مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد.

    در ادامه این جلسه هر یک از شرکت کنندگان در نشست با قرائت حمد برای سلامت و سعادت تلاشگران سپیدپوش عرصه پرستاری، از همت و ایستادگی این قشر زحمتکش در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹ تقدیر کردند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.