حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تغییر در زمان ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت
    شناسه : 803
    2

    تغییر در زمان ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه می گوید زمان ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت ده روز دیرتر از زمان اعلام شده قبل انجام خواهد شد. به گزارش بغثت نیور از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه، محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تغییر در زمان ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت

    معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه می گوید زمان ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت ده روز دیرتر از زمان اعلام شده قبل انجام خواهد شد.

    به گزارش بغثت نیور از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه، محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از تعویق زمان تغییر در زمان ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترتثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به لزوم انجام برخی تغییرات در درگاه آزمون سراسری قرآن و عترت زمان ثبت‌نام این آزمون به مدت ده روز به تعویق افتاد.

    وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این آزمون از ۲۰ دی‌ماه آغاز می‌شود، افزود: امسال این آزمون در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (۲ رشته) ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، معارف اهل‌بیت (ع) در ۳ رشته شامل حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین (ع) برگزار می‌شود.

    معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: این آزمون در رشته حفظ قرآن در ۹ رشته شامل حفظ و مفاهیم جزء ۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم برگزار خواهد شد.

    وی در پایان با اشاره به زمان برگزاری آزمون، گفت: امسال آزمون در نیمه اول اسفندماه به شیوه اینترنتی برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.