حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • کرسی «معیار تعریف تمدن دینی» برگزار می‌شود
    شناسه : 1470
    4
    کرسی علمی ـ ترویجی «معیار تعریف تمدن دینی(اسلامی)»، با ارائه سیدرضا مهدی‌نژاد، استادیار جامعةالمصطفی(ص) العالمیة،‌ برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    کرسی «معیار تعریف تمدن دینی» برگزار می‌شود

    کرسی علمی ـ ترویجی «معیار تعریف تمدن دینی(اسلامی)»، با ارائه سیدرضا مهدی‌نژاد، استادیار جامعةالمصطفی(ص) العالمیة،‌ برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، کرسی علمی ـ ترویجی «معیار تعریف تمدن دینی(اسلامی)»، با ارائه سیدرضا مهدی‌نژاد، استادیار جامعةالمصطفی(ص) العالمیة،‌ برگزار می‌شود.

    این نشست به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی یکشنبه، ۱۴ دی‌ماه، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برگزار و از طریق نشانی اینترنتی https://vc.miu.ac.ir/tarikh پخش می‌شود.

    بنابر این گزارش، محمدالله اکبری، عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی(ص) العالمیة، مدیر این کرسی و سیدضیاءالدین میرمحمدی، استادیار دانشگاه معارف و نعمت‌الله صفری‌فروشانی، جامعةالمصطفی(ص) العالمیة به عنوان ناقد در این برنامه حضور دارند.

    لازم به ذکر است جامعة المصطفی العالمية نهادی علمي و بين المللي با هويت حوزه ای است که با هدف گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی، با رويكرد آموزشی، پژوهشی و تربيتی، اهتمام دارد که انبوهی از داوطلبان را از سراسر گيتی تحت پوشش قرار دهد و فرصت كم نظيری براي تشنگان زلال معارف اسلامی و هدايت قرآنی در سراسر جهان فراهم آورد تا ضمن تربيت مجتهدان، عالمان و متخصصان پارسا و متعهد، به تبيين، توليد و تعميق تفكرات و انديشه های اسلامی و نشر و ترويج اسلام ناب محمدی همت گمارد. در جامعة المصطفی العالمية رشته های اسلامی فقه، اصول فقه، قرآن، حديث، فلسفه، عرفان، اخلاق، كلام و تاريخ اسلام و در حوزه علوم انسانی نيز رشته ها و گرایش هایی همچون علوم تربيتي، حقوق، روان شناسي، اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سياسی، بانكداری، ارتباطات، مديريت و زبان و ادبيات زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و روسی، با رويكرد اسلامي ارایه می شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.