حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است /قرآن جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه زندگی انسان‌هاست
    شناسه : 959
    2
    وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است قرآن جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه زندگی انسان‌هاست. امام جمعه سنندج از وحدت به عنوان بزرگترین نیاز امروز جامعه نام برد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است قرآن جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه زندگی انسان‌هاست. امام جمعه سنندج از وحدت به عنوان بزرگترین نیاز امروز جامعه اسلامی نام برد.

    به گزارش خبرگزاری بعثت نیوز، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: دنیا همین نیست که نگاه می‌کنیم هرآنچه انجام می‌دهیم در دنیای باقی در مورد آن از ما سوال می‌شود. وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است

    وی تصریح کرد: خداوند تبارک و تعالی بزرگترین و جامع‌ترین برنامه را برای انسان‌ها فرستاده است.

    ماموستا رستمی با بیان اینکه قرآن جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه زندگی برای انسان‌ها است، گفت: تدبر در قرآن و حرکت براساس دستورات آن بهترین راه برای سعادت انسان در دنیا و آخرت است.

    وی با بیان اینکه خداوند در آخرت در مورد چهار چیز مهم از انسان سوال می‌کند، گفت: اینکه جوانی خود را در چه راهی صرف کرده و سرمایه‌ای که داشته‌اید از چه راهی به دست آورده‌اید.

    امام جمعه سنندج اضافه کرد: خداوند تبارک و تعالی بزرگترین برکت را در مال حلال قرار می‌دهد و روز به روز به آن اضافه می‌کند.

    وی افزود: خداوند در مورد علم انسان‌ها و استفاده از آن در راه ارشاد و راهنمایی دیگران سوال می‌کند، علمی که خروجی آن تولید بمب اتم و به خاک و خون کشیدن جامعه بشریت باشد، ارزشی ندارد.

    وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است

    وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است

    وی تصریح کرد: علمی ارزشمند است که منجر به هدایت انسان‌ها شود، علمی که بر قلب پیامبر مکرم اسلام جاری بود و با آن جهان را هدایت کرد بهترین علم است.

    امام جمعه سنندج اضافه کرد: زبان یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است با این زبان بدترین مصیبت‌ها بر انسان‌ها وارد شده است.

    وی با بیان اینکه انسان‌ها باید زبان و شکم خود را از خوردن و بیان حرام ایمن کنند، گفت: پیامبر مکرم اسلام امت خود را همواره به حرکت در مسیر درست و حقیقت دعوت کرده است.

    ماموستا رستمی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل ماندگار و عزت و عظمت اسلام گذشت انسان‌ها نسبت به یکدیگر است و وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است

    وی با اشاره به اینکه هرچه نسبت به هم دیگر گذشت و بخشش داشته باشیم به همان میزان به جهان اسلام عزت می‌بخشیم، گفت: در این روزها که جهان بشریت به خاطر شیوع کرونا در سختی هستند در این مکان با برکت از خداوند عاجزانه بخواهیم که شر این ویروس را از دنیا بکند.

    وی از وحدت به عنوان بزرگترین نیاز امروز جامعه اسلامی نام برد و ابراز امیدواری کرد، به برکت این مکان ارزشمند و دعای خیر تک‌تک شما مسلمانان مودت، رحمت و برادری در جهان اسلام بیش از پیش گسترده و شر دشمنان از جهان اسلام برچیده شود. لذا در جمعبندی اشاره کرد که وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است

    انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

    منبع: خبرگزاری فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.