حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • وبینار تأملی در معجزه‌ بودن قرآن کریم برگزار می‌شود
    شناسه : 1014
    2
    وبینار «تأملی در معجزه‌ بودن قرآن کریم» برگزار می‌شود وبینار «تأملی در معجزه‌ بودن قرآن کریم»، از سوی دارالقرآن‌ الکریم دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    وبینار «تأملی در معجزه‌ بودن قرآن کریم» برگزار می‌شود

    وبینار «تأملی در معجزه‌ بودن قرآن کریم»، از سوی دارالقرآن‌ الکریم دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

    به گزارش ایکنا، دومین نشست از نشست‌های تحدی و اعجاز قرآن با موضوع «تأملی در معجزه‌ بودن قرآن کریم»، از سوی دارالقرآن‌ الکریم دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

    این وبینار با حضور حجت‌الاسلام ‌والمسلین سوزنچی، عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) دوشنبه، ۸ دی‌ماه، ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ برپا می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک ورود به جلسه به نشانی https://vc.isu.ac.ir/ch/darolghoran به عنوان مهمان وارد این وبینار شوند.

    دارالقرآن الکریم دانشگاه امام صادق (علیه السلام)، نهادی خودجوش است که در سال ۱۳۶۹ توسط عده‌ای از دانشجویان علاقمند به قرآن، تأسیس شد و تحت حمایت اداره کل فرهنگی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) فعالیت می‌نماید.

    این‌ نهاد را باید متولی فعاليت‌های قرآنی در محیط دانشگاه دانست. از سال‌ها پيش چنين مرسوم بوده است که دانشجويان پس از اقامه نماز جماعت در مسجد دانشگاه، به تلاوت کلام نور می‌پرداختند. این برنامه به صورت همگانی و بر اساس موضوعات قرآنی تنظیم شده است و در هر روز به ترتيب آيات مصحف شريف و بر اساس موضوعات، آياتی چند از قرآن کريم با صدای خوش قاريان دانشجوی دانشگاه تلاوت می‌گردد. اين موضوعات بر اساس جزوه‌ای تحت عنوان «تلاوت معنا محور» که تنظيم مي‌گردد که توسط دانشجويان فعال در اين نهاد و با اشراف يکی از اساتيد محترم تهيه شده است.

    برگزاری جلسات و کلاس‌های قرائت و حفظ قرآن کريم، و نيز برگزاری مسابقات قرآن در سطح دانشگاه و اعزام قاريان و حافظان برتر به مسابقات کشوری و بين المللی از جمله فعاليت‌های این نهاد ارزشی در دانشگاه است. این نهاد دارای نوارخانه و بانک اطلاعاتی مجهزی است که مورد استفاده دانشجويان علاقمند قرار می‌گيرد. دار القرآن دانشگاه مجله‌ای داخلی تحت عنوان «شبنم وحی» با موضوعات قرآنی منتشر می‌نمايد.

    براي آشنايي بيشتر:http://quranisu.ir

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.