حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ارائه مشاوره مالیاتی به مؤسسات قرآنی استان اصفهان
    شناسه : 1606
    3
    مشاور مالیاتی و بیمه از سوی اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان برای مؤسسات این استان تعیین شده تا بتوانند مشکلات خود را در این باره مرتفع سازند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ارائه مشاوره مالیاتی به مؤسسات قرآنی استان اصفهان

    مشاور مالیاتی و بیمه از سوی اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان برای مؤسسات این استان تعیین شده تا بتوانند مشکلات خود را در این باره مرتفع سازند.

     

     

     

     

     

     

     

    حسین خاکسار هرندی، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با بعثت نیوز، از ارائه مشاوره مالیاتی به مؤسسات قرآنی استان خبر داد و گفت: در راستای رفع مشکلاتی که مؤسسات در زمینه مالیات و بیمه داشتند، نیاز بود که مشاوری برای آن‌ها تعیین شود و بعد هم اگر نیاز به پیگیری است، پیگیری نیز انجام شود.

    وی افزود: قرار شد یکی از کارشناسانی که در این زمینه تجربه کافی و وافی دارد و هم‌اکنون نیز با این قضیه درگیر است، یک یا دو روز در ماه به ارائه مشاوره بپردازد و مسئولان مؤسسات با آن‌ها مشکلات مالیاتی و بیمه‌ای خود را مطرح کنند، و اگر خودشان بتوانند با همان مشاوره، مشکل را حل کنند و اگر قرار است اتحادیه کاری کند، مشاوری که تعیین شده، پیگیری و موارد را حل کند.

    مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان اظهار کرد: روز گذشته، ۱۴ دی‌ماه اولین جلسه برگزار شد و مسئولان ۵ مؤسسه قرآنی مواردی را مطرح کردند، در آینده در صورت تقاضا برای مؤسسات دیگر، جلسه برگزار خواهد شد.

    وی گفت: در زمینه مباحث مالیاتی، مشکلات تخصصی است و ممکن است تراز و اظهارنامه مشکل داشته باشد  یا با مباحث آشنا نباشند که مانع بزرگی محسوب می‌شود.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.