حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مسابقه مجازی قرائت قرآن برگزار می‌شود
    شناسه : 2195
    5
    مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی طوبی محبت شهرستان میاندوآب از برگزاری مسابقه مجازی قرائت قرآن كریم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مسابقه مجازی قرائت قرآن برگزار می‌شود

    مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی طوبی محبت شهرستان میاندوآب از برگزاری مسابقه مجازی قرائت قرآن كریم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    علی فرهادی‌نیا، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی طوبی محبت شهرستان میاندوآب از برگزاری مسابقه مجازی قرائت قرآن كریم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه نوجوانان و جوانان زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار خواهد شد.

    وی افزود: سه نفر اول در هر گروه سنی، جوایزی را از سوی مؤسسه دریافت خواهند کرد. نوجوانان و جوانان علاقه‌مند که قاری قرآن هستند، بخشی از قرائت خود به مدت دو دقیقه را ضبط تصویری می‌کنندو داوران این آثار را جمع‌بندی خواهند کرد و نفرات برگزیده بعد از ۲۲ بهمن‌ماه اعلام خواهند شد.

    فرهادی‌نیا هدف از برگزاری این مسابقه را شناسایی استعدادهای گمنام قرآنی و الگوسازی برای دیگر مؤسسات قرآنی عنوان کرد.

    یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طوبی محبت شهرستان میاندوآب در خیابان شهید مدرس، کوچه شهید کریمی، مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع شده است.

    مؤسسه فرهنگی قرآنی طوبی محبت در راستای تعلیم فرهنگ قرآنی در میاندوآب فعالیت خود را آغاز کرد.

    این مرکز کلاس‌های قرآنی و فرهنگی بسیاری را برگزار کرده است که کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن، کلاس مفاهیم و دوره تربیت معلم در رشته ترجمه و تفسیر با حضور ابوالفضل بهرام‌پور از جمله پرمخاطب‌ترین این برنامه‌ها بوده است. برگزاری محافل انس با قرآن کریم در میاندوآب، طرح رواق دوست (طرح تشرف افراد بالای چهل سال که مشهد نرفته بودند)، مسابقات قرآنی با موضوع سوره حجرات و نور، مسابقه چهل حدیث ویژه نوجوانان، برگزاری اردوهای زیارتی ویژه مربیان، برگزاری طرح فرهنگی قرآنی قاسم بن حسن(ع) در مساجد از جمله فعالیت‌های قرآنی این مرکز است و همچنین تاکنون هزاران قرآن‌آموز در رشته‌های روخوانی و روانخوانی این مؤسسه ثبت‌نام کرده‌‌اند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.