حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مسابقات قرآن کارکنان نهاجا، رقابت ۲۱۰ متسابق در مرحله سراسری چهلمین دوره
    شناسه : 995
    1
    رقابت ۲۱۰ متسابق در مرحله سراسری چهلمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رقابت ۲۱۰ متسابق در مرحله سراسری چهلمین مسابقات قرآن کارکنان نهاجا. رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نهاجا از رقابت ۲۱۰ راه‌یافته به مرحله سراسری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه این نیرو خبر داد.

    به گزارش بعثت نیوز، سرگرد سیدمحسن مصطفوی‌زاده، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله سراسری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا، به صورت مجازی، از ۶ تا ۹ دی‌ماه برپا می‌شود.

    وی با اشاره به راهیابی ۲۱۰ برگزیده مرحله مقدماتی به مرحله سراسری این دوره از مسابقات، بیان کرد: متسابقین در رشته‌های اذان، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و مفاهیم سطح یک(زیر دیپلم) و سطح دو (بالای دیپلم) براساس جزء بیست و سوم تفسیر نمونه نوشته آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و جمعی از علما، طی سه روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

    مصطفوی‌زاده با تأکید بر اینکه ترکیب تیم داوری این دوره از مسابقات متشکل از پیشکسوتان و استادان قرآن و حفظ ارتش و همچنین داوران ملی و بین‌المللی کشورمان است، گفت: افزودن رشته حفظ یک جزء به این دوره از مسابقات به منظور ایجاد زمینه برای شرکت حافظان جدید در مسابقات از نوآوری‌های این دوره از مسابقات بوده است. همچنین رشته مفاهیم نیز به صورت کتبی و در قالب پاسخگویی به سؤالات چهارگزینه‌ای از طریق تارنمای پرسال انجام می‌شود.

    وی ادامه داد: منتخبان این دوره از مسابقات در کنار سایر برگزیدگان ادارات نیروی زمینی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجا در مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران طی بازه زمانی ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه با هم به رقابت خواهند پرداخت. این مسابقات به میزبانی اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی دریایی برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.