حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • محکومیت شدید هتک حرمت قرآن کریم در سوئد از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه
    شناسه : 5227
    0
    سعید خطیب‌زاده در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران آتش زدن کلام الله مجید در شهر لینکوپینگ سوئد توسط یک عنصر نژادپرست و افراطی دانمارکی را که به بهانه آزادی بیان تحت حمایت پلیس این کشور صورت گرفت، به شدت محکوم می‌کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، تکرار عمدی این اقدام هتاکانه در ماه مبارک رمضان را عامل جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان در سوئد و در سراسر جهان دانست و افزود: این اقدام موهن مصداق بارز نفرت‌پراکنی و مغایر با آزادی بیان بوده و می‌بایست توسط تمامی معتقدان به همزیستی و گفت‌وگوی بین ادیان محکوم شود.

    خطیب‌زاده تأکید کرد: ضمن پاسخگو دانستن دولت سوئد، مترصد واکنش فوری، شدید و صریح این کشور در برخورد با عوامل این اقدام توهین‌آمیز و انجام اقدامات روشن و عملی جهت پیشگیری از تکرار چنین اقداماتی هستیم.

    سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان افزود: اقدام فرد هتاک و طرفداران او بیش‌ از پیش اتحاد مسلمین و کشورهای اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام را ضروری می‌سازد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.