حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شناسه : 1374
    3

    جلسه همنشینی مجازی تفسیر آیات زندگی با محوریت سوره «نساء» امشب از سوی مؤسسه قرآنی مهدی موعود اردستان برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    همنشینی مجازی تفسیر آیات از سوی مؤسسه قرآنی مهدی موعود اردستان برگزار می‌شود

    جلسه همنشینی مجازی تفسیر آیات زندگی با محوریت سوره «نساء» امشب از سوی مؤسسه قرآنی مهدی موعود اردستان برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، در ادامه برگزاری جلسات مجازی تفسیر آیات زندگی، دیشب، ۱۱ دی‌ماه ساعت ۲۰ هشتصد و سی و سومین همنشینی تفسیر آیات زندگی از سوی مؤسسه قرآنی مهدی موعود اردستان برگزار شد.

    ازجمله مباحث این هفته می‌توان به با شهوت‌رانی اسیر می‌شویم، در ازدواج مشکل‌تراشی نکنیم، تفاوت «صَلْو» و «صَلیٰ»، عدالت، دادن استحقاق است، تجارت،  راهکار باطل نشدن اموال و از فضل خدا بخواهیم اشاره کرد.

    علاقه‌مندان می‌توانند می‌توانند از طریق نشانی‌های http://Instagram.com/bashgah_zendegi، http://Instagram.com/sayedmahdiniarais، کانال تلگرام باشگاه زندگی @bashgah_zendegi، گروه واتساپ باشگاه زندگی https://chat.whatsapp.com/BDxxeFmb۰۵aC۷vP۴kp۷ggn این همنشینی را به صورت زنده دنبال کنند.

    موضوع جلسه دیشب تفسیر آیات ۲۷ الی ۳۳ سوره نساء بود.

    یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآنی مهدی موعود در اردستان، زواره، خیابان جلوه، حد فاصل مجموعه فرهنگی باشگاه زندگی و شرکت پرپین اکسیر جهانی واقع شده است. مؤسسه قرآنی مهدی موعود موجود با توجه به اینکه در سال‌های قبل از کسب مجوز، اقدام به برپایی جلسات تفسیر کرده بود، هم‌اکنون بش از ۱۵ سال قدمت دارد. در جلسات تفسیر که توسط سیدمهدی نیارئیس تدریس می‌شود، از کتاب‌‌های آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی استفاده می‌شود که از ابتدا مورد استقبال واقع شده است. ویژگی برتر این جلسات آموزشی این است که افراد به صورت آزاد و بدون هیچ اجباری، بدون حضور و غیاب و به طور خود جوش در این جلسات شرکت می‌کنند. این جلسات تفسیر، با حضور آقایان در مقطع دبیرستان و دانشجو در مسجد ثامن زواره در شب‌های جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء برپا می‌شود. نیارئیس با اشاره به نام این جلسات بیان کرد: این جلسه به نام «مهدی موعود موجود» به معنی مهدی یعنی اسم مشخص امام(عج)، موعود یعنی وعده از سوی همه ادیان و موجود یعنی حضرت به دنیا‌ آمده و کشته نشده است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.