حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فراخوان نخستین کنگره شعر «روشنای بلاغت» در اردبیل منتشر شد
    شناسه : 2504
    3
    مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه استان اردبیل، گفت: فراخوان نخستین کنگره شعر علوی با عنوان «روشنای بلاغت» با موضوع شخصیت شناسی امام علی(ع) در اردبیل منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فراخوان نخستین کنگره شعر «روشنای بلاغت» در اردبیل منتشر شد

    مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه استان اردبیل، گفت: فراخوان نخستین کنگره شعر علوی با عنوان «روشنای بلاغت» با موضوع شخصیت شناسی امام علی(ع) در اردبیل منتشر شد.

    رحیم انور، مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه در استان اردبیل، گفت: فراخوان نخستین کنگره شعر علوی با عنوان «روشنای بلاغت» با موضوع شخصیت‌شناسی امام علی(ع) با محوریت مضامین نهج‌البلاغه، در اردبیل منتشر شد.

    مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان برای اطلاعات تکمیلی در مورد کنگره و نحوه ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اینترنتی www.bnda.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۳۲۵۲۲۲۸ – ۰۴۵ تماس حاصل نمایند.

    وی اظهار کرد: شاعران و علاقمندان حوزه شعر برای ارسال آثار تا تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند و کلیه آثار منتخب و برگزیده رسیده به این کنگره به همراه آثار فاخر شعرا قدیم اردبیل در مجموعه کتاب (شعرای علوی اردبیل) به چاپ خواهد رسید.

    مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه در استان افزود: آثار برتر و فاخر ارسالی نیز در کنگره با اهدا جوایز نفیس و ارزشمند مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

    گفتنی است؛ از همه شاعران و علاقمندان حوزه شعر دعوت می‌شود تا مشارکت بیشتری در این کنگره که مزین به نام امیر المومنین حضرت علی(ع) است، داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.