حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فراخوان حماس برای تجمع بزرگ روز عرفه در قدس
    شناسه : 2772
    1
    جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره تداوم تجاوزگری در قدس گفت: فلسطینیان از روزهای هفتم تا نهم ذی‌حجه با عزیمت به سمت مسجدالاقصی در برابر هرگونه تعرض صهیونیست‌ها بایستند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
     جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از ملت فلسطین خواست در روزهای هفتم تا نهم ذی‌حجه  با عزیمت به سمت مسجدالاقصی از قدس و مقدسات آن در برابر حملات شهرک‌نشینان صهیونیست دفاع کنند.
    در این بیانیه آمده است: کابینه صهیونیستی پس از اینکه به اراذل و اوباش شهرک‌نشین اجازه حمله به مسجدالاقصی را داد و همچنین کمپین‌هایی برای تجمع شهرک‌نشینان در خیابان‌های قدس به مناسبت تخریب مجسمه خیالی هیکل راه‌اندازی کرد نشان داد که این اشغالگران دوباره با آتش بازی می‌کنند، زیرا مناسبت‌های دینی مسلمانان به خصوص دهه اولی ذی‌حجه و روزهای عید عرفه و عید قربان را مورد هتک حرمت قرار داده‌اند.
    حماس افزود: ما به این کابینه هشدار می‌دهیم که سعی نکند صبر مقاومت را امتحان کند چرا که مردان دلیر مقاومت با خدای خود عهد بسته‌اند که در دفاع از گرانبهاترین دارایی خود یعنی مسجدالاقصی به هیچ وجه دچار ملال و خستگی نشوند.
    این جنبش از جوانان قدس و دیگر مناطق فلسطینی خواست از روز شنبه برابر با هفتم ‌ذی حجه با تجمع در مقابل درهای قدیمی مسجدالاقصی و همه محله‌ها و خیابان‌های قدس با هر گونه یورش شهرک‌نشینان صهیونیست و تجاوزگری آنها مقابله کنند.
    حماس تأکید کرد: ما از ملت عزیز و مقاومت قهرمان در نوار غزه نیز می‌خواهیم که انگشتانشان را روی ماشه نگاه دارند تا رژیم اشغالگر بداند نوار غزه مقاوم سپر مسجد‌الاقصی است.
    این جنبش از فلسطینیان ساکن خارج از سرزمین‌های فلسطینی نیز خواست به فعالیت‌های خود در حمایت از قدس و مسجدالاقصی ادامه دهند.

    حماس در پایان بیانیه خود گفت: از ملت فلسطین در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۴۸ می‌خواهیم در روز عرفه با عزیمت به سمت مسجدالاقصی آن روز را روز بسیج در صحن‌های این مسجد قرار دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.