حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برپایی مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت
    شناسه : 1535
    1
    مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت از سوی مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة النبی(س) برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برپایی مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت

    مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت از سوی مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة النبی(س) برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة النبی (س) بوشهر به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مسابقه کتاب خوانی برگزار می‌کند.

    تاریخ ۱۵ دی‌ ماه زمان شرکت در این مسابقه تعیین شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت رایگان کتاب و سؤالات می ‌توانند عنوان «سه دقیقه در قیامت» را به شماره ۰۹۰۲۰۹۴۲۳۵۷ در واتساپ ارسال کنند.

    شرکت‌کنندگان در روز مسابقه پاسخ سؤالات را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی همراه با نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۰۰۰۲۶۶ ارسال کنند.

    در روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ به دنبال روند صدور مجوز فعاليت موسسات قرآني و در پي درخواست هاي صورت گرفته متقاضيان تاسيس موسسات قرآني، يک فقره مجوز فعاليت موقت به موسسه قرآني حضرت رقيه (س) در شهر بوشهر داده شد. شايان ذکر است موسسه قرآني حضرت رقيه (س) با مديريت خانم صالحي رناني در کوي دواس شهر بوشهر شروع به فعالیت نموده است .

    خانه های قرآنی مکانی مناسب برای پرورش استعدادهای قرآنی هستند و باید زمینه سازی مناسب برای رشد استعداد های جوانان و نوجوانان در این مراکز صورت گیرد. خانه قرآنی ریحانة النبی(ص) یکی از مراکز فعال در عرصه نشر آموزه های دینی و قرآنی در شهرستان تاکستان است و این امیدواری وجود دارد که این مرکز بتواند گام های مؤثری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در روستای دیال آباد و به تبع آن در سطح شهرستان بردارد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.