حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • درخشش خوزستان در جشنواره قرآن دانشگاه فرهنگیان
    شناسه : 1191
    1
    استان خوزستان در سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب ۹ رتبه کشوری شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    درخشش خوزستان در جشنواره قرآن دانشگاه فرهنگیان

    دانشجومعلمان استان خوزستان در سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب ۹ رتبه کشوری شد.

    نتایج مسابقات قرآن دانشگاه فرهنگیان

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    محمد مدرسی، مسئول امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: نتایج سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان اعلام و استان خوزستان موفق به کسب ۹ رتبه کشوری شد.

    وی بیان کرد: علی حزبیان در رشته قرائت تحقیق رتبه اول،  ابوالفضل شاه‌زیدی در رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم رتبه دوم، محمد سیدمحمودی در رشته شعر رتبه سوم، سجاد فرهانی در رشته تلخیص کتاب رتبه چهارم، سجاد حسن‌اصلیان در رشته تولید اپلیکیشن رتبه سوم و گروه تواشیح آقایان رتبه اول را به دست آوردند.

    مدرسی گفت: همچنین در گروه دانشجویان دختر، کوثر سالمی در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم رتبه چهارم، عاطفه رحیمی‌پور در رشته آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه رتبه پنجم، پردیس همت در رشته عکاسی رتبه دوم را از آن خود کردند.

    دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی برای تأمین، تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۹۰ با تجمیع کلیه مراکز تربیت معلم سراسر ایران تأسیس شد و دارای ۹۸ واحد دانشگاهی (در قالب ۶۴ پردیس دانشگاهی و ۳۴ دانشکده) می‌باشد. دانشگاه فرهنگیان از بزرگترین و گسترده‌ترین دانشگاه‌های ایران است و حسین خنیفر به عنوان اولین رئیس دانشگاه فرهنگیان، ریاست این دانشگاه مأموریت محور و استراتژیک را به عهده دارد.

    در حال حاضر ۶۷۰۱۳ دانشجو و ۷۶۹ عضو هیئت علمی و استاد در این دانشگاه مشغول فعالیت می‌باشند. هم چنین تعداد ۱۵۹۵۱ مهارت آموز و ۳۶۰۰ فارغ‌التحصیل از آغاز تأسیس دانشگاه تا کنون داشته‌است. تعداد پردیس‌ها و مراکز آموزشی در دانشگاه فرهنگیان نیز تاکنون ۹۸ واحد است.

    بر اساس تحلیل‌های انجام شده این مرکز تاکنون ۸۸۱۸ مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده‌است. دانشگاه فرهنگیان صاحب امتیاز و ناشر یک مجله تخصصی است و تا کنون ۲۷ همایش توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شده‌است. علاوه بر این تاکنون ۵۰۲ مقاله معتبر بین‌المللی نیز از این مرکز استخراج شده‌است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.