حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری جلسات تدبر در گزیده‌ای از سوره‌های قرآن از سوی دانشگاه تهران
    شناسه : 1112
    2
    جلسات اُنس و تدبر در گزیده‌ای از سوره‌های قرآن کریم از سوی مدرسه تبلیغ، از مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری جلسات تدبر در گزیده‌ای از سوره‌های قرآن از سوی دانشگاه تهران

    جلسات اُنس و تدبر در گزیده‌ای از سوره‌های قرآن کریم از سوی مدرسه تبلیغ، از مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیور، مدرسه تبلیغ، از مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران به‌منظور تجهیز مربیان مساجد و تقویت و تکمیل کادر علمی ـ آموزشی خود اقدام به برگزاری جلسات اُنس و تدبر در گزیده‌ای از سوره‌های قرآن کریم ویژه بانوان کرده است.

    این جلسات روزهای سه‌شنبه از ساعت ١۵ تا ١٧ برگزار می‌شود. در این دوره با هدف آماده‌سازی مبلغ، به بررسی تدبری سوره‌های صافات و مرسلات با محوریت اخلاص و ذکر و خودسازی مبلغ و نیز سوره‌های یس، ص، مدثر با محوریت انذار و بایسته‌های آن پرداخته می‌شود.

    در دوره تربیت مبلغان قرآنی که به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود، قصد بر این است که مبلّغ، با تدبر در سوره‌های قرآن خود را برای تلاش و جهاد در راه خدا آماده کرده و مبنای عملِ خود را کتاب خدا و وحی قرار دهد.

    مهلت ثبت نام در این دوره ۱۴ دی‌ماه تعیین شده و علاقه‌مندان برای ارتباط با کارگروه مساجد تدبر‌محور که در ذیل مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت فعالیت می‌کند، می‌توانند از طریق آی دی ble.ir/kazemi_noor  در پیام‌رسان بله و سروش اقدام کنند.

    مدرسه مجازی قرآن و عترت علیهم السلام وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران فضایی است که در آن کلاس‌های تدبر در قرآن به صورت عمومی و خصوصی به صورت الکترونیکی در بستر وب  در اختیار مخاطبین داخل و خارج از کشور قرار می‌گیرد.

    ضرورت ایجاد فعالیت‌های مجازی، وابسته به ضرورت گسترش فرهنگ قرآنی به ویژه موضوع تفکر، تعقل و تدبر در قرآن در کشور و نیز جهان است. طبیعی است با ورود این فعالیت‌ها به فضای مجازی امکان انتقال این آموزش‌ها به سراسر کشور و حتی سراسر دنیا فراهم می‌شود.

    کلیه فعالیت‌های مجازی بر اساس فعالیت‌های علمی- پژوهشی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران صورت می‌گیرد و با اتکاء به مفاهیم و مضامین آن است تا از انحراف و لغزش مصون باشد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.