حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ۵ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآن منشور انقلاب
    شناسه : 2093
    3
    ۵ بهمن ۹۹ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآن منشور انقلاب اسلامی اعلام شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ۵ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآن منشور انقلاب

    ۵ بهمن ۹۹ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآن منشور انقلاب اسلامی اعلام شد.

    ۵ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآن منشور انقلاب
    به گزارش خبرگزاری بعثت نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جشنواره قرآن منشور انقلاب اسلامی در دو بخش هنری و قرآن و عترت، همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.
    ابراهیم شریفی افزود: خوشنویسی، نقاشی خط، نقاشی و پوستر از بخش‌های هنری جشنواره و نشست‌ها، محافل انس با قرآن، مسابقه نهج البلاغه از خطبه ۳۱ هم از بخش‌های قرآن و عترت جشنواره است.
    وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، مجتمع فرهنگی هنری غدیر، واحد امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تحویل و یا به پست الکترونیکی chb.ravabet@farhangmail.ir ارسال نمایند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جشنواره قرآن منشور انقلاب اسلامی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دو بخش هنری و قرآن و عترت برگزار می‌شود.
    از مهمترین وظایف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توان به موارد زیر اشاره نمود

    شـرح وظایف معاونت قرآن و عـترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

     سیاست گذاری و برنامه­ریزی به منظور توسعه گفتمان قرآنی ج.ا.ا درعرصه ملی و بین المللی. برنامه ریزی وتدوین راهکارهای عملی درجهت تحقق اندیشه های حضرت امـام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری در حوزه قرآن و عترت(عراهبری فعالیت­های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم در کلیه بخش­های وزارت متبوع. هماهنگی و پیگیری امور قرآنی مرتبط با شورای فرهنگ عمومی استان­ها. برنامه­ریزی برای تدوین و استقرار نظام جامع حمایت از تولید و توزیع آثار و محصولات ممتاز قرآنی با تأکید بر قشر کودک و نوجوان. صدور مجوز تأسیس مؤسسه­های فرهنگی قرآن و عترت(ع) و نظارت بر آنها. برنامه­ریزی و حمایت به منظور توسعه مؤسسه­های قرآنی مردم نهاد و توانمندسازی آنها در زمینه فعالیت­های تخصصی تبلیغی ترویجی قرآن و عترت(ع). ارائه پیشنهاد به منظور تصویب قوانین و مقررات حمایتی از فعالان قرآنی کشور در مراجع ذیصلاح و پیگیری آنها.برنامه­ریزی برای تقویت سرمایه­ های انسانی و حمایت از طرح­ها و برنامه­های نوآورانه تبلیغی و ترویجی حوزه قرآن و عترت(ع).

    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.