حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جزئیات آیین افتتاح فصل اول جشنواره سراسری ۱۰۰ رادیو قرآن
    شناسه : 5615
    1
    آیین افتتاحیه فصل اول جشنواره قرآنی صد با هدف گسترش فرهنگ ساده‌خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن، شنبه، ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، فصل اول جشنواره صد شبكه رادیویی قرآن (جشنواره سراسری نهضت ملی قرآن‌خوانی) با محوریت قرآن‌خوانی ساده و آسان از ۲۱ خردادماه مقارن با ولادت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با محوریت تمركز بر جزء اول قرآن كریم به تهیه‌كنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای مهدی صفری و كارشناسی بهروز یاریگل به روی آنتن خواهد رفت.

    آیین افتتاحیه این جشنواره با حضور بخشی‌زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و محمدحسین حسنی، مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) برگزار خواهد شد و همزمان پخش تصویری افتتاحیه این جشنواره، ساعت ۱۶ به صورت زنده از طریق اپلیكیشن ایرانصدا، سایت شبكه رادیویی قرآن www.radioquran.ir و صفحه فضای مجازی رادیو قرآن به نشانی instagram.com/radioquran_ir تقدیم شنوندگان خواهد شد.

    یادآوری می‌شود، این فصل از جشنواره قرآنی صد از ۲۱ خردادماه تا ۱۷ شهریورماه از رادیو قرآن موج اف ام، ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود. علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تفكیك جنسیتی، می‌توانند با خواندن آیاتی از كلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره شركت کنند.

    شركت‌كنندگان برای نام‌نویسی و اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود می‌توانند به سایت رادیو قرآن به نشانی www.radioquran.ir مراجعه كرده و در بخش «جشنواره ۱۰۰» پس از تكمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، سن، محل سكونت…)، فایل صوتی خود را بارگذاری کنند و یا فایل صوتی تلاوت خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال کنند.

    همچنین علاقه‌مندان برای شركت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبكه به شماره ۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰ تماس بگیرند.

    ملاک شركت در جشنواره فقط صحیح‌خوانی قرآن كریم و رعایت اعراب صحیح كلمات است و رعایت احکام تجویدی، تكنیک‌های صوتی و اركان تلاوت ملاك ارزیابی نیست.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.