حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تلاش مؤسسه آل محمد برای توانمندسازی قرآن‌آموزان بانوی سرپرست خانوار
    شناسه : 1217
    3
    مدیر مؤسسه قرآن و عترت آل محمد شهرستان اسلام‌آباد غرب از راه‌اندازی دو خط تولید اشتغال‌زایی برای قرآن‌آموزان بانوی سرپرست خانوار خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تلاش مؤسسه آل محمد برای توانمندسازی قرآن‌آموزان بانوی سرپرست خانوار

    مدیر مؤسسه قرآن و عترت آل محمد شهرستان اسلام‌آباد غرب از راه‌اندازی دو خط تولید اشتغال‌زایی برای قرآن‌آموزان بانوی سرپرست خانوار خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    الهه خوشبخت، مدیر مؤسسه قرآن و عترت آل محمد شهرستان اسلام‌آباد غرب و مدیر مسئول مرکز خیریه امام حسن مجتبی(ع) وابسته به مؤسسه قرآنی در گفت‌وگو با بعثت نیوز، از راه‌اندازی دو خط تولید اشتغال‌زایی برای قرآن‌آموزان بانوی سرپرست خانوار خبر داد و گفت: در حال راه‌اندازی کار تولیدی به‌منظور خودکفایی زنان سرپرست خانوار هستیم. مؤسسه در این زمینه به آن‌ها آموزش می‌دهد و برای محصولاتشان نیز بازاریابی خواهد شد.

    وی افزود: دو خط تولید لوازم آشپزخانه و لباس کودک داریم. بعضی از بانوان در روستاها ساکن هستند و برای توانمندسازی آن‌ها نیاز به تعدادی چرخ خیاطی داریم تا بتوانند در محل زندگی خود اشتغال نیز داشته باشند. البته در فکر گسترش این خطوط تولید نیز هستیم.

    مدیر مؤسسه قرآن و عترت آل محمد اسلام‌آباد غرب اظهار کرد: سعی‌مان این است که به قرآن‌آموزانمان هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ اقتصادی کمک کنیم، لابلای کارهای تولیدی و کمک‌های مالی، اصل کار ما آموزش قرآنی خانواده‌هاست و اینها بهانه و انگیزه‌ای برای مأنوس ساختن مخاطبانمان با قرآن است.

    وی گفت: در شرایط حال حاضر که بسیاری از مردم دغدغه معیشت دارند، تلاش کرده‌ایم، به این نحو از این دغدغه‌ها بکاهیم، حتی با این شیوه فعالیت‌های قرآنی ما بیشتر از زمان قبل از بحران کرونا شده است.

    یادآور می‌شود، این مؤسسه در اسلام‌آباد غرب، خیابان شهید چمران، جنب سپاه پاسداران واقع شده است و علاقه‌مندان به منظور همیاری با این طرح می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۹۴۷۶۱۳۴ تماس بگیرند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.