حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تعطیلی ۱۷۰ مؤسسه قرآنی در استان البرز
    شناسه : 1208
    3
    مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ مؤسسه قرآنی در استان البرز داریم، گفت: قبلاً تعداد مؤسسات، ۲۵۰ مؤسسه بود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تعطیلی ۱۷۰ مؤسسه قرآنی در استان البرز

    مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ مؤسسه قرآنی در استان البرز داریم، گفت: قبلاً تعداد مؤسسات، ۲۵۰ مؤسسه بود.

     

     

     

     

     

     

     

    حسین قضاتلو، مدیر عامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز در گفت‌وگو با بعثت نیوز، در خصوص برنامه‌های حال حاضر اتحادیه، گفت: تعدادی از مؤسسات ما به دلیل کرونا تعطیل شده‌اند، در حال پیگیری هستیم تا از مکان‌های خالی در اختیار شهرداری، کانون مساجد و … برای مؤسسات استفاده کنیم. موافقت کرده‌اند تا برخی از مؤسسات که مکان‌های استیجاری دارند، در این مکان‌ها مستقر شوند و بعد از کرونا نیز در همان جا فعالیت خود را ادامه دهند.

    وی افزود: فعالیت بعدی این است که به مربیان قرآنی که بیکار شده‌اند، تاکنون چهار مرحله بسته‌های معیشتی اهدا شده است. بار آخر ۱۴۵ بسته به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان اهدا شد. به‌مناسبت شهادت سردار سلیمانی نیز ۲۲۰ بسته برای مربیان قرآن در نظر گرفته شده است.

    قضاتلو ادامه داد: از سوی دیگر با ادارات آب، برق، گاز و مالیات، نشستی در هفته آینده برگزار خواهیم کرد تا تخفیفات مالیاتی از سر گرفته شود و آب و برق و گاز برای مؤسسات نیز رایگان در نظر گرفته شود.

    این فعال قرآنی اظهار کرد: در زندان کرج و زندان رجایی‌شهر، هر پنجشنبه محفل انس با قرآن برگزار می‌کنیم، در زندان‌ها چون کاملاً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، قاری، حافظ و سخنران نیز اعزام می‌کنیم.

    وی گفت: آنالیز مربیان قرآن را در دستور کار داریم؛ توانایی مربیان سنجیده می‌شود و بعد از دوران کرونا بنیه علمی افرادی که ضعیف هستند، تقویت خواهد شد.

    قضاتلو با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ مؤسسه قرآنی در استان البرز داریم، بیان کرد: قبلاً تعداد مؤسسات، ۲۵۰ مؤسسه بود، مابقی یا تعطیل شده‌اند یا وسایلشان را جمع کرده‌اند و امیدوارند که بعد از کرونا به فعالیت ادامه دهند. به دلیل هزینه‌هایی نظیر حق‌الزحمه مربیان به‌صورت مجازی نیز به فعالیت ادامه نداده‌اند، مردم نیز علاقه نشان نداده‌اند، چون در کنار برنامه شاد و کلاس‌های مجازی دانشگاه‌ها و … توانایی هزینه‌کرد برای اینترنت برنامه‌های قرآنی را ندارند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.