حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ثبت‌نام مؤسسات قرآنی متقاضی دریافت «تحفه» ادامه دارد
    شناسه : 2209
    1
    مؤسسات قرآنی متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) تا ۲۳ دی‌ماه فرصت دارند در کنار سایر مشاغل فرهنگی و هنری با مراجعه به این تارنما، نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات گذشته، اقدام کنند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ثبت‌نام مؤسسات قرآنی متقاضی دریافت «تحفه» ادامه دارد

    مؤسسات قرآنی متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) تا ۲۳ دی‌ماه فرصت دارند در کنار سایر مشاغل فرهنگی و هنری با مراجعه به این تارنما، نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات گذشته، اقدام کنند.

    به گزارش بعثت نیوز، ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات سامانه تحفه با موضوع اعطای تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه برای مؤسسات قرآنی، در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی تا ۲۳ دی‌ماه ادامه دارد.

    سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه منعقده شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه به منظور اجرایی شدن «برنامه تولید و اشتغال فرهنگ و هنر» و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغال‌زا از منابع بانک‌های عامل منتخب، طراحی شده است.

    بر این اساس کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای می‌توانند تقاضای دریافت این تسهیلات را در قالب سه رسته کسب‌وکار رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال، فرهنگی و هنری در این سامانه به نشانی https://tohfeh.farhang.gov.ir/ ثبت کنند.

    یادآور می‌شود، ثبت‌نام در این سامانه و درخواست بررسی طرح از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط به منزله پرداخت و تأیید تسهیلات نیست. همچنین متقاضیانی که پیشتر موفق به ثبت‌نام شده‌اند طی این فرصت می‌توانند پس از ویرایش و تکمیل، فرم‌های تقاضایشان را به دبیرخانه‌های استانی ارسال کنند.

    لازم به ذکر است سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه منتقده فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه (موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور) و به منظور اجران شدن «برنامه تولید و اشتغال فرهنگ و هنر» و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زای برنامه اشتغال شهری از منابع بانک های عامل منتخب، طراحی و پیاده سازی شده است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.