حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری کلاس‌های نهج‌البلاغه در بنیاد قرآن همدان
    شناسه : 4257
    3
    محمدجواد صدیق، مدیر بنیاد قرآن استان همدان با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: در حال حاضر کلاس‌های قرآن و نهج‌البلاغه در این بنیاد برقرار است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    دیر بنیاد قرآن همدان از برگزاری کلاس‌های فعال قرآن و نهج‌البلاغه در بنیاد قرآن همدان خبر داد.

    محمدجواد صدیق مدیر بنیاد قرآن همدانمحمدجواد صدیق، مدیر بنیاد قرآن استان همدان با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: در حال حاضر کلاس‌های قرآن و نهج‌البلاغه در این بنیاد برقرار است.

    وی از برگزاری جلسات هفتگی تفسیر قرآن در کتابخانه این بنیاد خبر داد و افزود: این جلسات ساعت ۱۶ روزهای یکشنبه هر هفته با حضور یکی از اساتید دانشگاه بوعلی با حضور حدود ۸۰ نفر از علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

    همچنین یک جلسه تفسیر موضوعی نیز با تعداد محدود روزهای شنبه در محل کتابخانه بنیاد قرآن برپا می‌شود.

    صدیق همچنین از برگزاری میزگرد نهج‌البلاغه با حضور ۱۰ نفر از اساتید ممتاز قرآن و نهج‌البلاغه استان در دفتر مرکزی این بنیاد خبر داد و تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی نهج‌البلاغه نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ با حضور استاد حبیبیان در محل کتابخانه بنیاد برگزار می‌شود.

    وی برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن برای بانوان در روزهای شنبه با مربیگری استاد غلامی از مربیان برجسته استان را از دیگر برنامه‌های این بنیاد برشمرد و افزود: این کلاس‌ها حدود ۴ ماه است که شروع شده و بیش از ۱۰ نفر از بانوان علاقه‌مند به حفظ در این کلاس‌ها حضور دارند.

    مدیر بنیاد قرآن همدان همچنین برگزاری کلاس احکام برای بانوان در روزهای یک‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۶، برگزاری کلاس‎های روخوانی و روان‌خوانی برای بانوان و همچنین آقایان و برگزاری کلاس تخصصی تجوید قرآن را از دیگر کلاس‌های فعال این بنیاد برشمرد.

    وی یادآور شد: همچنین کلاس «معرفه النفس» نیز روزهای چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در محل کتابخانه بنیاد برگزار می‌شود.

    صدیق همچنین به برگزاری دوره‌های نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها با عنوان «جشنواره جوان حکیم» به‌صورت مقدماتی و تثبیتی چند دوره برگزار شده که دوره نهم مقدماتی از ابتدای بهمن تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری به صورت علاقه‌مندان برگزار خواهد شد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.