حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری مسابقه ملی «میراث پدری» در پایتخت نهج البلاغه ایران
    شناسه : 2134
    3
    حجت الاسلام حسن زاده خبر داد: مسابقه ملی نهج البلاغه با عنوان میراث پدری در یک فصل سه ماهه و هر ماه با موضوع جداگانه ای به صورت غیرحضوری از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت الاسلام حسن زاده، مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان، با اشاره به برگزاری مسابقه ملی نهج البلاغه با عنوان میراث پدری گفت: ماه اول این مسابقه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و با گرامیداشت یاد این بزرگوار، با محوریت جهاد در نهج البلاغه از ۱۰ دی ماه تا ۱۰ بهمن ماه برپا خواهد بود و در ماه های بعد به موضوعات متفاوتی خواهد پرداخت.
    مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان افزود: منابع این مسابقه در قالب های متفاوت از جمله؛ کلیپ، اینفوگرافیک و نوشته های متنی، در سایت پایتخت نهج البلاغه به نشانی pnahj.ir و شبکه های اجتماعی نهج البلاغه ای ها به نشانی pnahj_ir در دسترس شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.


    وی افزود: علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند بعد از مشاهده هر یک از منابع، به سایت پایتخت نهج البلاغه مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت به سوالات در آزمون آنلاین پاسخ داده و در قرعه کشی جوایز شرکت کنند.
    حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اهمیت ترویج این مسابقات و لزوم انس بیشتر آحاد جامعه با نهج البلاغه، افزود: در پایان هر دوره از این مسابقه و در مراسم اختتامیه فصل اول به شرکت کنندگان هر سه دوره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.