حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری محفل انس با قرآن در روستای دویره با حضور قاری بین‌المللی
    شناسه : 2204
    7
    مدیر مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت دویره از برگزاری محفل انس با قرآن به همت این مؤسسه و با حضور قاری بین‌المللی خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری محفل انس با قرآن در روستای دویره با حضور قاری بین‌المللی

    مدیر مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت دویره از برگزاری محفل انس با قرآن به همت این مؤسسه و با حضور قاری بین‌المللی خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    ابراهیم دشتکار، مدیر مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت دویره در گفت‌وگو با بعثت نیوز از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: این محفل با حضور قاری بین‌المللی، حمیدرضا احمدی‌وفا برگزار می‌شود.

    وی افزود: این محفل انس با قرآن در روز دوشنبه، ۲۲ دی‌ماه از ساعت ۱۹ در مسجد ابوالفضل دویره از سوی مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت دویره برگزار می‌شود.

    یادآور می‌شود، این مؤسسه در روستای دویره از توابع بخش مرکزی بوشهر، کوچه کانون قرآن، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دویره واقع شده است.

    لازم به ذکر است مؤسسا ت فرهنگی قرآن و عترت با اهداف فرهنگی، غیرسیاسی و با رویکرد تعمیم و تعمیق ایمان، شناخت و ارتباط و انس با قرآن و تحقق آموزه های قرآنی در رفتارهای فردی و اجتماعی و بر اساس اهداف فرهنگی در رفتارهای فردی و اجتماعی و بر اساس اهداف فرهنگی موجود در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با التزام به رعایت مقررات موضوعه کشوری و ضوابط حاکم بر تأسیس مؤسسات و مراکز فرهنگی به فعالیت می پردازند. اهداف زیر را می توان برای این موسسات نام برد تمسک به تعالیم انسان ساز قرآن کریم و معارف اهل بیت علیهم السلام و تلاش در جهت تقویت ایمان و اعتقاد افراد جامعه به قرآن و عترت تعمیق معرفت عمومی، تعمیم فهم و درک و تدبر قرآن کریم و ارتقاء التزام عملی به قرآن و عترت در ابعاد فردی و اجتماعی اشاعه و ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی و تجلی آن در نمادسازی، محاوره های مردمی، تبلیغات رسانه ای و… معرفی و بازشناسی فرهنگ مهدویت و هدایت جامعه به سمت فرهنگ انتظار

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.