حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاري محفل معنوي انس با قرآن کريم در مجمع انصارالحسين نيشابور
    شناسه : 2069
    1
    محفل معنوی انس با قرآن کریم از سوی مجمع انصار الحسین ع و موسسه فرهنگی قرآن و عترت قمر بنی هاشم ع در ایام  فاطمیه
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاري محفل معنوي انس با قرآن کريم در مجمع انصار الحسين نيشابور

    محفل معنوی انس با قرآن کریم از سوی مجمع انصار الحسین ع و موسسه فرهنگی قرآن و عترت قمر بنی هاشم ع در ایام  فاطمیه و به مناسبت چهلمین روز شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده و ایام سالگرد شهادت سردار دلها سرباز وطن قاسم سلیمانی  و شهید والامقام  ابو مهدی المهندس و رحلت علامه مجاهد و فیلسوف بزرگوار آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در محل مجمع انصار الحسین (ع ) نیشابور برگزار گردید.

    به گزارش خبرنگار بعثت نیوز در نیشابور ،در این محفل معنوی و نورانی که با اجرای جناب آقای استاد حسین عمار لو مدیر اجرایی موسسه فرهنگی قرآن و عترت قمر بنی هاشم (ع) همراه بود، قاری خوب و ممتاز ابراهیم عمار لو ابتهال بسیار زیبا را ارایه نمود و مجتبی همت آبادی و مهدی فدائیان از قاریان برجسته نیشابور نیز  با تلاوت دل نشین خود فیض بخش مراسم بودند.
    در ادامه فرناز عباسی که از قرآن آموزان موسسه فرهنگی قمر بنی هاشم (ع) و جامعه قرآنی و از افتخارات نیشابوریان در رشته حفظ کل قرآن می باشند با اجرای مسلط و قوی اعجاز قرآن را به نمایش گذاشت ، که به شدت مورد توجه حضار قرار گرفت .
    در پایان ذاکر اهل بیت علیهم السلام حاج عباس عراقی در سوگ حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها روضه‌ خوانی نمود. برگزاری این مراسم در ایام فاطمیه از حال و هوای خاصی برخوردار بود و با استقبال مواجه شده بود.

    آریا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.