حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برنامه‌های قرآنی مردمی تقویت می‌شود
    شناسه : 5523
    1
    محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، گفت: شبکه قرآن و معارف سیما، در دوره جدید مدیریتی، همه همت خود را برای تقویت برنامه‌های قرآنی مردمی در سراسر کشور به کار خواهد گرفت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، ۵ خردادماه در مراسم اختتامیه همایش جوامع فرهنگی قرآنی عصر، گفت: شبکه قرآن و معارف سیما،  در دوره جدید همه همت خود را برای تقویت برنامه‌های قرآنی مردمی در سراسر کشور به کار خواهد گرفت و از نوآوری‌ها و ابدعات فعالان و مراکز قرآنی استقبال می‌کند.

    وی افزود: مؤسسات و فعالان قرآنی در صورتی که مستندها و برنامه‌های فاخر قرآنی قابل توزیع در گستره سراسری، جذاب و غیرکلی داشته باشند با درنظر گرفتن مقتضیات قاب تلویزیون می‌توانیم مورد استفاده قرار دهیم. ایده‌های جذاب در سراسر کشور فراوان است و باید تلاش کنیم تا آنها را شناسایی کرده و به کار بگیریم.

    کشکولی بیان کرد: ما از مؤسسات و فعالان قرآنی درخواست داریم نظرات خود را به ما منعکس کنند و ما هم آمادگی داریم تا با سفر به استان‌های مختلف از نظرات دوستان بهره‌مند شویم.

    همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، گفت: جامعه فرهنگی قرآنی عصر از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است و امروز در بیش از ۲۵۰ شهرستان‌ کشور رابط استانی دارد و عمده رابطان این جامعه، مدیران مؤسسات و جلسات و مراکز قرآنی هستند.

    وی افزود: رسالت این جامعه، صنفی نیست که به فکر منافع صنف قرآنیان باشد بلکه ایجاد شبکه برای تقویت جبهه مردمی فعالیت‌های قرآنی و توانمندسازی سرشاخه‌های فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور بزرگترین رسالت این جامعه است.

    حسینی تصریح کرد: در جامعه عصر، دغدغه ما فعالیت‌های قرآنی مردمی است و ما هم در کنار سایر مجموعه‌های قرآنی به تقویت این بخش کمک خواهیم کرد. متاسفانه ارتباطات درون شبکه‌ای بین فعالان و مؤسسات قرآنی کم است و ما در راستای تقویت این شبکه قدم برمی‌داریم.

    وی افزود: ظرفیت فضای مجازی شرایط را برای ارتباطات وسیع‌تر فراهم کرده است و باید تلاش کنیم تا قرآن را در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و تحولات اجتماعی ضرب کنیم. کما اینکه فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم توسط میز قرآن جامعه فرهنگی قرآنی عصر در حال پیگیری است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.