حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی بانه به پایان رسید
    شناسه : 1229
    2
    رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از پایان ارزیابی و پایش فعالیت‌های مؤسسات قرآنی شهرستان بانه خبر داد
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی بانه به پایان رسید

    رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از پایان ارزیابی و پایش فعالیت‌های مؤسسات قرآنی شهرستان بانه خبر داد و گفت: نتایج این پایش‌ها در رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی مورد توجه قرار می‌گیرد.

     

     

     

     

     

     

     

    ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: تیم ارزیابی مؤسسات قرآنی متشکل از ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و فرید عزت‌پور، رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان کار ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی بانه را به انجام رساندند.

    وی با اشاره به اینکه شهرستان بانه دارای ۳۰ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی بوده است، افزود: بررسی مشکلات، گفت‌وگو با مدیران در مورد موانع انجام برخی فعالیت‌ها به ویژه با توجه به شیوع کرونا و متضرر شدن اکثر تشکل‌های مردمی از نظر مادی از دلایل بازدید از مؤسسات قرآنی شهرستان بانه بوده است.

    رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: بررسی عملکرد و سنجش فعالیت‌های مؤسسات و بازبینی کیفیت و کمیت فعالیت‌های قرآنی از دیگر دلایل این بازدیدها بوده است.

    وی با اشاره به اینکه مؤسسات و مراکز قرآنی مهم‌ترین نقش را در ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) دارند، عنوان کرد: مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان کردستان در شرایط کنونی در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه می‌توانند به برگزاری محافل و برنامه‌های آموزشی قرآنی و مسابقات قرآنی به صورت مجازی  اقدام کنند.

    علیپور افزود: در شرایط حساس کنونی مؤسسات قرآنی می‌توانند به صورت مجازی و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی فعالیت خود را ادامه دهند.

    وی از پایان ارزیابی و پایش فعالیت‌های مؤسسات قرآنی شهرستان بانه خبر داد و یادآور شد: نتایج این پایش‌ها در رتبه ‌بندی مؤسسات قرآنی مورد توجه قرار می‌گیرد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.