حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اجرای طرح قرآنی «شمیم وصل» در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور
    شناسه : 1282
    3
    به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی برنامه قرآنی «شمیم وصل» از سلسله محافل انس با قرآن کریم در مناطق قومی، به صورت مجازی در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار می‎شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اجرای طرح قرآنی «شمیم وصل» در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور

    به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی برنامه قرآنی «شمیم وصل» از سلسله محافل انس با قرآن کریم در مناطق قومی، به صورت مجازی در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار می‎شود.

    طرح قرآنی شمیم وصل و محفل انس با قرآن در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از گلستان، به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، یاسر مقسم  معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در طی جلسه‎ای با معاونان فرهنگی سراسر کشور که به صورت مجازی برگزار شد. گفت:  برنامه قرآنی شمیم وصل از سلسله محافل انس با قرآن کریم در مناطق قومی،  ویژه گرامیداشت سردار دلها «شهید سلیمانی»، شهدای روحانی اهل سنت و یادبود روحانیون متوفی در ایام کرونا در گلستان برگزار خواهد شد.

    وی گفت: طرح قرآنی شمیم وصل و محفل انس با قرآن کریم مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور  پنج‌شنبه ۱۸ دی، از ساعت ۹ هم زمان در گرگان، گنبد با حضور آخوند ادریس خوجملی قاری قرآن کریم، آخوند عبدالجبار میرابی امام جمعه و مدیر و مدرس مدرسه علوم دینی قره تپه بندرترکمن، آخوند حبیب الله پهلوان زاده حافظ قرآن کریم و آخوند مهدی کرامتی فر، به ترتیب به عنوان قاری، سخنران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

    وی ارتباط با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی افزود: وظیفه ماست که یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی بداریم و به بهترین شکل ممکن، آیین های گرامیداشت و بزرگداشت سردار دل ها، برگزار شوند. حضور میلیونی مردم شهیدپرور ایران اسلامی در مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر سردار بزرگ اسلام و ایران، سردار حاج قاسم سلیمانی، نشاندهنده جایگاه ممتاز این شهید بزرگ و قدرشناسی مردم است؛ ما هم به عنوان جامعه دانشگاهیان، وظیفه داریم برنامه های گرامیداشت و بزرگداشت سالگرد شهادت این سردار بزرگ، هرچه بهتر و باشکوهتر متناسب با شرایط فعلی، به صورت مجازی برگزار شوند. امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی های شهیدان، به ویژه رشادت ها و مجاهدت های شهدای سرافراز و مردان بزرگی همچون سردار شهید سلیمانی است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.