حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اجرای برنامه‌های کاروان قرآنی نور اربعین در مواکب
    شناسه : 7009
    1
    دین و اندیشه /قرآن و عترت پس از ورود قاریان ممتاز و موشحین اعزامی از ایران به نجف اعضای کاروان قرآنی نور اربعین به اجرای برنامه در مواکب و محل‌های تجمع زائران پرداختند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پس از ورود قاریان ممتاز و موشحین اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه نجف و زیارت مرقد مطهر مولا امیرالمومنین (ع) اعضای کاروان قرآنی نور اربعین به اجرای برنامه در مواکب و محل‌های تجمع زائران پرداختند.

    در اولین برنامه، جواد سلیمانی، قاری بین‌المللی از استان خراسان، در بقعه صافی‌صفا هیئت رزمندگان اسلام به تلاوت قرآن و اذان پرداخت. محسن قاسمی، قاری بین‌المللی از تهران میهمان حسینیه آیت‌الله شاهرودی (اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه) شد و با تلاوت آیات نورانی قرآن فضای حسینیه رنگ و بوی قرآنی گرفت.

    حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری نام‌آشنا و بین‌المللی کشورمان و محسن حسین‌خو، قاری ممتاز از خراسان جنوبی در موکب فاطمه‌الزهرا (س) به اجرای تلاوت قرآن پرداخت که این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن سیما پخش شد.

    ۰ seconds of 3 minutes, 36 secondsVolume 90%

    مسعود خاتمی و قاسم مقدمی از دیگر قاریان کاروان قرآنی نور در عمود ۱۲۲۲ که محل استقرار شبکه قرآن نیز هست، تلاوت کردند.

    حامد علیزاده، قاری خوش‌خوان و بین‌المللی ایران نیز در نمایشگاه روایان فتح موکب‌الشهدای اوقاف اصفهان (زینبیه) به تلاوت قرآن پرداخت که مورد استقبال حضار قرار گرفت. همچنین محسن قاسمی در برنامه دیگری در موکب امام موسی کاظم (ع) (اهالی فاو) عمود ۴۳۰ آیاتی از سوره مبارکه آل عمران را تلاوت کرد.

    گروه فدک الزهرا (س) در حسینیه آیت‌الله شاهرودی موکب اوقاف استانه اشرفیه به اجرای تواشیح و مدیحه‌سرایی در رثای سیدالشهدا (ع) پرداختند و مسعود خاتمی هم قاری این مراسم بود.

    در بخش دیگری از برنامه‌های کاروان گروه کریمه متشکل از نوجوانان قرآنی آستان حضرت معصومه (س) نیز در عتبه عسکریین و امامزاده سیدمحمد شهر بلد به اجرای همخوانی قرآنی و مدیحه‌سرایی پرداختند.

    اجرای جمع‌خوانی سوره نصر و تلاوت توسط قاریان نوجوان آستان حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. گروه کریمه همچنین در محفل قرآنی مسجد جامع حمزه سیدالشهدا (ع) درشهر بغداد با حضور آیت‌الله صمدی آملی به اجرای برنامه پرداختند.

    همچنین گروه جمع‌خوانی انوارالهدی از گروه‌های ممتاز شهر قم با حضور در مسیر مشایه و در عمود ۸۳۳ در کنفرانس اربعین و فلسطین به اجرای برنامه پرداخت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.