حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز نشست‌های تفسیر نهج‌البلاغه ویژه مدافعان سلامت فارس
    شناسه : 1173
    2
    رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز از آغاز نشست‌های شرح و تفسیر نهج‌البلاغه در دانشگاه ویژه كاركنان و اساتید این دانشگاه خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آغاز نشست‌های تفسیر نهج‌البلاغه ویژه مدافعان سلامت فارس

    رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز از آغاز نشست‌های شرح و تفسیر نهج‌البلاغه به‌صورت غیرحضوری در دانشگاه ویژه كاركنان و اساتید این دانشگاه خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از فارس، عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، ۸ دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: چند سالی است كه دانشگاه علوم پزشكی شیراز اقدام به برپایی جلسات شرح و تفسیر نهج‌البلاغه با تدریس استاد محمدعلی انصاریان، از مفسرین برجسته علوم دینی و اخلاقی كشورمان ویژه كاركنان و اساتید می‌كند.

    وی با بیان اینكه امسال به دلیل شیوع كرونا این نشست‌ها را به‌صورت مجازی و در بستر فضای وب برگزار خواهیم كرد، گفت: این سلسله جلسات در دهه نخست سوگ حضرت فاطمه زهرا(س) به‌مدت ۱۰ نشست از هشتم تا هفدهم دی سال جاری، هر شب رأس ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

    امیدواری بیان كرد: علاقه‌مندان به استفاده از این برنامه می‌توانند در زمان‌های اعلام شده با حضور در وب سایت مربوطه به نشانی www.monibapp.com/live از کلاس‌های شرح و تفسیر، بهره لازم را ببرند.

    رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز ضمن دعوت از خانواده علوم پزشكی برای شركت در این برنامه معنوی گفت: خطبه ۱۰۹ نهج‌البلاغه از ارزشمندترین فرازهای این کتاب اخلاقی و بی‌مانند به شمار می‌رود که حضرت علی(ع) در طی آن، به مباحثی همچون وصف قدرت پروردگار، نعمات خداوند و سوءاستفاده از این نعمات، خطر عشق‌های کاذب و وابستگی‌های دروغین، وصف مرگ و چگونگی پایان عمر و دیگر تعالیم اخلاقی می‌پردازد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.