حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آزمون حفظ قرآن در کانون بنت‌الهدی برگزار شد
    شناسه : 920
    1
    آزمون حفظ ویژه حفاظ اجزاء مختلف قرآن کانون بنت‌الهدی وابسته به مهد قرآن برگزار شد و ۱۷ قرآن‌آموز عضو این کانون، در رشته‌های حفظ در اجزاء مختلف شرکت کردند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آزمون حفظ قرآن در کانون بنت‌الهدی برگزار شد. آزمون حفظ ویژه حفاظ اجزاء مختلف قرآن کانون بنت‌الهدی وابسته به مهد قرآن برگزار شد.

    به گزارش بعثت نیوز، زهرا حائری، مسئول کانون بنت‌الهدی با بیان این مطلب گفت: در ادامه فعالیت‌های آموزشی با محوریت حفظ و مفاهیم در مهد قرآن استان تهران، ۱۷ قرآن‌آموز عضو این کانون، در رشته‌های حفظ در اجزاء مختلف شرکت کردند.

    وی ادامه داد: این آزمون به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که ۱۷ قرآن‌آموز در حفظ اجزاء مختلف از سوی داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند.

    حائری اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت‌های آموزشی کانون تحت تأثیر قرار نگرفته بلکه با تلاش اساتید و مربیان با جدیت بیشتری از طریق فضای مجازی به صورت غیر حضوری مورد توجه و پیگیری قرار گرفته است.

    یادآور می‌شود، کانون بنت‌الهدی از سال ۱۳۷۱ همزمان با تأسیس مؤسسه مهد قرآن راه‌اندازی شده است. شکوفایی بیش از ۱۰۰ حافظ کل قرآن در رده‌های سنی مختلف بانوان از افتخارات این مرکز آموزش علوم قرآنی مردم نهاد است.

    کانون بنت‌الهدی فعالیت های قرآنی دارد که تلاش دارد در زمینه فرهنگ سازی و آشنایی با علوم قرآنی و علوم دینی نقش به سزایی را ایفا نماید. برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم در همین راستا می باشد. برگزاری آزمون حفظ قرآن در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه فرهنگ آشنایی با قرآن کریم است. از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت‌های آموزشی کانون تحت تأثیر قرار نگرفته بلکه با تلاش اساتید و مربیان با جدیت بیشتری از طریق فضای مجازی به صورت غیر حضوری مورد توجه و پیگیری قرار گرفته است.از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت‌های آموزشی کانون تحت تأثیر قرار نگرفته بلکه با تلاش اساتید و مربیان با جدیت بیشتری از طریق فضای مجازی به صورت غیر حضوری مورد توجه و پیگیری قرار گرفته است.

    قرآن‌آموزان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به این کانون مراجعه نمایند. کانون مهد قرآن بنت‌الهدی در دولت‌آباد شهر ری قرار دارد.

    منبع: ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.