حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • همایش ملی «مطالعات تطبیقی قرآن‌پژوهی با رویکرد اندیشه‌های آیت‌الله جوادی‌آملی» برگزار می‌شود
    شناسه : 833
    2

    همایش ملی «مطالعات تطبیقی قرآن‌پژوهی با رویکرد بررسی اندیشه‌های آیت‌الله جوادی‌آملی» برگزار می‌شود همایش ملی «مطالعات تطبیقی قرآن‌پژوهی با رویکرد بررسی اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی»، در موضوعات مختلف قرآنی و در مقایسه با آرای سایر مفسران شیعه و سنی برگزار می‌شود. به گزارش بعثت نیوز به نقل از ایکنا، اولین همایش ملی «مطالعات تطبیقی قرآن‌پژوهی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    همایش ملی «مطالعات تطبیقی قرآن‌پژوهی با رویکرد بررسی اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی»، در موضوعات مختلف قرآنی و در مقایسه با آرای سایر مفسران شیعه و سنی برگزار می‌شود.

    به گزارش بعثت نیوز به نقل از ایکنا، اولین همایش ملی «مطالعات تطبیقی قرآن‌پژوهی با رویکرد بررسی اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی، در موضوعات مختلف قرآنی و در مقایسه با آرای سایر مفسران شیعه و سنی، جریان‌ها و مکاتب تفسیری و … ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ به همت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم(دانشکده علوم قرآنی تهران)، با مشارکت موسسه علوم وحیانی ااسراء، جامعة الزهراء(س)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، حوزه علمیه بانو امین، حوزه علمیه کوثر، انحمن علمی قرآن و عهدین ایران، انجمن علمی قرآن و تحول علوم تهران، دانشگاه مالک اشتر، دانشگاه شهید رجائی، دانشکده اصول الدین تهران و دانشگاه تربیت مدرس  برگزار می‌شود.

    آخرین مهلت ارسال مقالات برای این همایش ۱۵  فروردین‌ماه  ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه همایش به شماره ۶۶۷۱۹۷۵۶ -۰۲۱ حاصل کرده و یا به نشانی تهران، خیابان فردوسی، خیابان سرهنگ سخائی، دانشکده علوم قرآنی تهران مراجعه کنند.

     

    جنجال تلاوت ترکی قرآن در ترکیه/ به روزهای سیاه برنمی‌گردیم

    برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع کرونا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.