حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع کرونا
    شناسه : 823
    2

    برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع کرونا مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از پوشش رسانه ای محافل کاروانی قرآنی انقلاب همزمان با سالگرد سردار شهید سلیمانی خبر داد. به گزارش بعثت نیوز از رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، رئیس سازمان دار القرآن کشور در دیدار با مدیر این شبکه در خصوص […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع کرونا

    مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از پوشش رسانه ای محافل کاروانی قرآنی انقلاب همزمان با سالگرد سردار شهید سلیمانی خبر داد.

    برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع کرونا

    به گزارش بعثت نیوز از رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، رئیس سازمان دار القرآن کشور در دیدار با مدیر این شبکه در خصوص پوشش رسانه ایی کاروان قرآنی انقلاب، که سال جاری و از سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود، دیدار و گفتگو کرد.

    جواد شیخ اکبری در این دیدار با بیان اینکه پوشش رسانه ای و ضبط و برگزاری محافل قرآنی کاروان انقلاب با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، در نقاط مختلف ایران امسال در شهرهای شمالی و جنوبی انجام خواهد شد، گفت: ضبط و پخش محافل کاروان قرآنی انقلاب ، مستند سازی فعالیت جهادی قاریان و حافظان قرآن کریم، ساخت کلیپ های کوتاه ، از جمله برنامه های شبکه در رویداد مذکور است.

    رئیس سازمان دارالقرآن کشور نیز در این دیدار از برگزاری ده‌ها محفل قرآنی با حضور قاریان و حفاظ بین المللی قرآن کریم در مناطق دورافتاده و کم برخوردار بدون حضور جمعیت خبر داد و گفت: محفل قرآنی و تجدید میثاق با امام راحل رحمت الله علیه در مرقد ایشان در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز برگزار می شود.

    حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در روز ۱۵ بهمن در شهرستان خمین و در بیت ایشان اشاره کرد و افزود: آخر هر هفته به مدت چهل روز در شش هفته در مناطقی از شمال و جنوب کشور محافل انس با قرآن کریم در قالب کاروان انقلاب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  برگزار می‌شوند.

    مسئول کاروان قرآنی انقلاب هم که در جلسه دیروز حضور داشت، برگزاری کاروان قرآنی را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد و گفت: سرکشی به خانواده محترم نخستین شهدای مدافع حرم و دیدار با خانواده های محترم شهدای خان طومان در اقصی نقاط ایران از دیگر برنامه های این کاروان خواهد بود.

    احمد ابوالقاسمی برگزاری محفل قرآنی بر روی ناوهای جنگی، برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده در یکی از پادگان های ارتش به همراه برگزاری اردوهای جهادی و پزشکی متشکل از قاریان و حافظان قرآن کریم هم در دستور کار کاروان انقلاب قرار دارد.

    وی گفت: همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدا به همراه پایش سلامت آنها توسط خادمین قرآنی و تیم پزشکی انجام خواهد شد.

    کاروان قرآنی انقلاب امسال در دهمین سال خود با شعار «ملت قرآن، ملت امام حسین علیه السلام» با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از سالگرد شهادت شهید سلیمانی آغاز و تا ۲۲ بهمن محافل قرآنی را در مناطق کم برخوردار کشور برگزار خواهد کرد.

    برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن در آستانه سالروز شهادت سردار شهیدسلیمانی

    ترجمه تخصصی قرآن برای کودکان از برنامه‌های مهم وزارت فرهنگ است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.