حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • همایش بین‌المللی تمدن اسلامی قرآن بنیان برگزار می‌شود
    شناسه : 1197
    4
    دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز، ۱۱ دی‌ میزبان نخستین پیش گفت‌وگوی اولین همایش بین‌المللی «تمدن اسلامی قرآن بنیان» به صورت مجازی خواهد بود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    همایش بین‌المللی تمدن اسلامی قرآن بنیان برگزار می‌شود

    دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز، ۱۱ دی‌ میزبان نخستین پیش گفت‌وگوی اولین همایش بین‌المللی «تمدن اسلامی قرآن بنیان» به صورت مجازی خواهد بود.

    برگزاری پیش‌گفت‌وگوی همایش «تمدن اسلامی قرآن بنیان» در اهواز

     

     

     

     

     

     

     

    ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیر المومنین(ع) اهواز در گفتگو با بعثت نیوز از خوزستان گفت: مجمع جهانی استادان مسلمان دانشگاه‌ها، همایش تمدن اسلامی قرآن بنیان را طرح‌ریزی کردند و با همکاری تعدادی از دانشگاه‌های کشور و خارج از کشور پیش‌همایش‌هایی را تدارک دیده‌اند‌.

    وی گفت: اولین همایش علمی – تخصصی به صورت مجازی، توسط دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز ساعت ۱۵ تا ۱۷ پنج‌شنبه ۱۱ دی با عنوان اربعین حسینی، زمینه‌ساز تمدن اسلامی برگزار خواهد شد.

    سودانی ادامه داد: در این همایش تعدادی از نخبگان و استادان داخلی و خارجی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ارائه مقاله خواهند داشت. این همایش از تلویزیون اینترنتی عبرات، همچنین صفحات مجازی هیئت آنلاین و اربعین آنلاین به طور مستقیم پخش خواهد شد.

    قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز اعلام کرد: پیش‌همایش‌های دیگری در ماه‌های آینده توسط دانشگاه تهران، دانشگاه‌ آزاد اسلامی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شاهد و دانشگاه قرآن و حدیث شهر برگزار خواهد شد‌. محققانی از کشورهای انگلستان، اوگاندا، اندونزی، عراق و نیجریه مقالات خود را در این همایش‌ها ارائه می‌دهند‌. تعداد ۵ مقاله از فارغ‌التحصیلان رشته کلام شیعه دانشگاه امیرالمومنین(ع) نیز در این همایش پذیرفته شده است.

    وي افزود:در ۱۰ سال اخير پنج همايش بين المللي در بحث شيعه شناسي به ميزباني اين دانشگاه برگزار شده و همايش بين المللي بررسي زبان ها ،گويش ها و زبان شناسي نیز برگزار شد؛ ۲ همايش ديگر نيز در بحث گفت و گوي اديان به سبك رضوي و ولايت در آينده در پيش داريم كه تاكنون ۱۰ دانشگاه براي شركت در اين همايش ها اعلام آمادگي كرده اند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.