حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ۸۲۴۵ نفر در مسابقه کشوری حفظ قرآن شرکت کردند
    شناسه : 1637
    4
    رفسنجان - مدیر روابط عمومی مس سرچشمه گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها مسابقه بزرگ کشوری حفظ سوره‌های مبارکه «صف» و «جمعه» برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ۸۲۴۵ نفر در مسابقه کشوری حفظ قرآن شرکت کردند

    رفسنجان – مدیر روابط عمومی مس سرچشمه گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها مسابقه بزرگ کشوری حفظ سوره‌های مبارکه «صف» و «جمعه» برگزار شد.

    ۸۲۴۵ نفر در مسابقه کشوری حفظ قرآن شرکت کردند

    به گزارش بعثت نیوز، روح الله ابوالهادی اظهار کرد: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید «حاج قاسم سلیمانی»، مسابقه بزرگ کشوری حفظ قرآن سوره‌های مبارکه صف و جمعه امروز با همکاری مؤسسه قرآنی مکتب القاسم هیئت کربلا برگزار و شرکت کنندگان به صورت مجازی با یکدیگر رقابت کردند.

    وی افزود: این مسابقه قرآنی صبح جمعه دوازدهم دی ماه و به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

    مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: از ویژگی مسابقه این بود که به دلیل شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات به صورت مجازی در ساعت مشخصی برای هر شرکت کننده به منظور ارائه و انجام آزمون تعیین شده بود.

    ابوالهادی توضیح داد: در مسابقه بزرگ کشوری حفظ قرآن سوره‌های مبارکه صف و جمعه در مجموع ۹ هزار و ۴۶۳ شرکت کننده از سراسر کشور به رقابت پرداختند که نتایج آزمون به زودی اعلام خواهد شد و آئین اختتامیه و قرعه کشی با توجه به وضعیت و شرایط کرونایی در دی ماه برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: به نفر اول این مسابقه بزرگ قرآنی ۱۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۶۰ میلیون ریال و نفر سوم ۴۰ میلیون ریال به همراه ۸۰ جایزه ۵ میلیون ریالی به نفرات برتر اهدا خواهد شد. ضمن آنکه به کم سن ترین و مسن‌ترین شرکت کننده بدون قرعه کشی جوایزی اهدا می‌شود.

    مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در پایان با تاکید بر اینکه تعمیم و تعمیق فرهنگ منور قرآنی در جامعه ضروری است، یادآور شد: مجتمع مس سرچشمه تاکنون ۹ دوره مسابقات حفظ قرآن از سوره‌های مختلف برگزار کرده که با استقبال بسیار خوب روبرو بوده است.

    خبرگزاری مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.