حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن/ ۷۳۰۰ خبرنگار راهپیمایی را پوشش می‌دهند
    شناسه : 7817
    1
    سیاست و اقتصاد » سیاسی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن خواهد بود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حشمت‌الله قنبری، رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز، ۲۱ بهمن در نشست خبری تشریح برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن نقطه اوج دهه فجر انقلاب اسلامی است و امیدواریم در این روز شاهد حضور گسترده مردم و دستگاه‌های خدمت‌رسان در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم. ما همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا همه مقدمات حضور مردم را فراهم کنیم.

    وی افزود: همه ما موظف هستیم مطابق با اراده و عزم مردم برنامه‌ریزی کنیم و اگر هم قصوری کردیم از پیشگاه مردم عزیز ایران عذرخواهی می‌کنیم البته ضعف‌هایی وجود دارد و اقداماتی که صورت گرفته در شأن و عظمت مردم ایران اسلامی نبوده است.

    رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: مراسم‌های مرتبط با دهه فجر را در دوازده بهمن از حرم مطهر امام راحل آغاز کردیم و امروز هم به مناسبت چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان و تکریم خانواده شهدا امشب مراسمی در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد و بانگ الله اکبر هم امشب در میادین سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد.

    قنبری با بیان اینکه مراسم ۲۲ بهمن فردا ساعت ۱۰ صبح همزمان در سراسر کشور با تلاوت قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در تهران این راهپیمایی از مسیر‌های ۱۲ گانه رأس ساعت ۹:۳۰ انجام می‌پذیرد و مراسم گل‌افشانی، پخش سرود‌های ملی توسط رزم‌نوازان و اجرای موسیقی و هم‌خوانی انجام می‌شوند. هم‌چنین ۷۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی و بالغ بر ۳۰۰ خبرنگار خارجی این مراسم را پوشش می دهند و در نهایت رئیس جمهور سخنران اصلی این مراسم خواهد بود. همچنین میثم مطیعی در این مراسم شعرخوانی خواهد کرد.

    وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را بزرگترین همخوانی ملت ایران دانست و گفت: در پایان این مراسم بیانیه قرائت می‌شود و ملت ایران در این روز اتحاد و همبستگی خود را به نمایش می‌گذارند. این مراسم در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و ۳۵ هزار روستا برگزار می‌شود. به دلیل اینکه خاتمه برنامه به اوقات شرعی ظهر می‌رسد تمهیدات لازم برای اقامه نماز ظهر و عصر هم در همه مسیرهای راهپیمایی بکار برده شده است. همچنین لازم به ذکر است ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو از ساعت ۶ صبح در همه مسیرهای منتهی به راهپیمایی ارائه سرویس رایگان دارند.

    رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه اظهار کرد: امروز چهره عریان استکبار جهانی در دنیا نمایان است که حمایت استکبار جهانی از جنایات رژیم صهیونسیتی در این چارچوب قابل بررسی و توجه است. در ایران هر هفته پس از نماز جمعه به منظور حمایت از مردم غزه دست به راهپیمایی می‌زنند. در کشور ما همه متفق‌القول انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی نشان می‌دهند و همچنین ملت ایران و مسئولان کشور خود را موظف به حمایت از مردم مظلوم غزه می‌دانند، در صورتی که در کشور‌های دیگر مردم به دهان دولت‌هایشان نگاه می‌کنند که آن‌ها چه موضعی می‌گیرند، ولی در ایران مردم منتظر موضع‌گیری دولت و مسئولان نیستند و خودشان خودجوش به میدان می‌آیند.

    قنبری در باره اقدامات ویژه ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر برای تشویق مردم به حضور پای صندوق‌های رأی در مراسم ۲۲ بهمن گفت: ما اهتمام ویژه‌ای نسبت به مشارکت حداکثری داریم و به همین دلیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقدامات خوبی در این رابطه انجام پذیرفته است. راهپیمایی ۲۲ بهمن یک رزمایش برای اعلام وجود علیه همه فتنه‌هاست و تمهیداتی انجام شده که همه آن را خواهیم دید.

    وی بیان کرد: ۲۲ بهمن انحصاراً جشن ملی ملت ایران نیست بلکه در قلمرو اسلامی اثربخش است. آنچه که امام راحل انجام دادند تمام قلمرو اسلامی را در برگرفته و ایشان توانستند انقلابی را رهبری کنند که امروز تمام محاسبات نظام سلطه را برهم ریخته است.

    رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمیته فضای مجازی یکی از کمیته‌های مرکزی ستاد مرکزی دهه فجر محسوب می‌شود، گفت: اقدامات خوبی در این کمیته انجام شد و در سطح جامعه می‌توان آن را مشاهده کرد.

    قنبری بیان کرد: برخی می‌گویند راهپیمایی ۲۲ بهمن یک راهپیمایی حکومتی است و این یک باور غلط است. در دفاع مقدس شاهد حضور گسترده مردم بودیم و ملت از هیچ چیز امتناع نورزید. این کشور متعلق به مردم است و خود مردم صاحب ۲۲ بهمن است. هر خدمتی که به مردم ارائه شود هیچ منتی بر آن‌ها نیست و همه مسئولان نماینده و خادم مردم هستند. این راهپیمایی به صورت خودجوش برگزار می‌شود و فقط ما مقدمات حضور را فراهم می‌کنیم. در ایران همه ارکان مردمی هستند و مطالبه ملت این است که از دارایی و ارزش‌های ملی حفاظت شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.