حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • روی خط‌حفظ مسابقه‌ای‌ از رادیو قرآن
    شناسه : 889
    2
    روی خط‌حفظ مسابقه‌ای‌ از رادیو قرآن است که در بین حافظان تراز اول استان‌های سراسر کشور برگزار می شود و به صورت زنده به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری ایسنا
    پ
    پ

    روی خط حفظ مسابقه‌ای به وسعت تمام ایران پنجشنبه‌ها از رادیو قرآن

     

    "روی خط حفظ" مسابقه‌ای به وسعت تمام ایران/ پنجشنبه‌ها از رادیو قرآن

    روی خط‌حفظ مسابقه‌ای‌ از رادیو قرآن است که در بین حافظان تراز اول استان‌های سراسر کشور برگزار می شود و به صورت زنده به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

    به گزارش بعثت نیوز، احمد فراهانی مدیر گروه آموزش رادیو قرآن با اشاره به عنوان روی خط‌حفظ مسابقه‌ای‌ از رادیو قرآن افزود: یکی از رسالت‌های این گروه، آموزش و ترویج فرهنگ انس با قرآن و مفاهیم آیات الهی است که در قالب برنامه‌های متنوع و جذاب سعی کردیم گام‌های موثری را در این زمینه برداریم.

    وی افزود: در جهت تنوع در برنامه‌سازی و ایجاد فضای مطلوب و رقابت سالم و موثر، برنامه جدید با عنوان روی خط حفظ را از پنجشنبه چهارم دی ماه تقدیم شنوندگان خواهیم کرد.

    فراهانی گفت: روی خط حفظ مسابقه‌ای‌ از رادیو قرآن است و خانه‌ای گرم و صمیمی برای تمامی مخاطبان برنامه است که با حضور کارشناس مجری حفظ در فضای مناسب تلاش می‌کند تا آیات الهی را نه تنها در ضمیر افراد، بلکه در زندگی آن‌ها جاری و ساری کند.

    وی اظهار کرد: این برنامه ضمن طرح سوالاتی پیرامون سنجش حسن حفظ و تسلط حافظان بر آیات قرآن کریم، میزان تسلط آنان را در موضوعاتی همچون مفاهیم قرآنی نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

    همچنین مدیر گروه آموزش رادیو قرآن خاطرنشان کرد: حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم و ایجاد انگیزه در میان مخاطبان جهت حفظ آیات قرآن کریم و نیز ایجاد فضای نشاط آور از جمله اهداف اصلی این برنامه است.

    روی خط‌حفظ مسابقه‌ای‌ از رادیو قرآن می باشد که به تهیه کنندگی خانم فاطمه قاسم آبادی و اجرای کارشناسی هادی اسلامی پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

    انتهای پیام

     

    منبع : خبرگزاری ایسنا

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.