حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری دوره‌های حفظ و تجوید قرآن از سوی مؤسسه شمس رضوان ایلام
    شناسه : 1125
    2
    زینب گل‌خرمی: تمامی این دوره‌ها مجازی است، اما در دوره حفظ به صورت تلفنی نیز از ارائه حافظ سؤال می‌شود و تثبیت و مرور صورت می‌گیرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری دوره‌های حفظ و تجوید قرآن از سوی مؤسسه شمس رضوان ایلام

    دوره‌های حفظ قرآن، تجوید و روخوانی قرآن به‌صورت مجازی از سوی مؤسسه شمس رضوان ایلام در حال برگزاری است.

     

     

     

     

     

     

     

    زینب گل‌خرمی، مدیر مؤسسه قرآنی شمس رضوان ایلام در گفت‌وگو با بعثت نیور از برگزاری دوره‌های حفظ قرآن، تجوید و روخوانی به صورت مجازی از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: تمامی این دوره‌ها مجازی است، اما در دوره حفظ به صورت تلفنی نیز از ارائه حافظ سؤال می‌شود و تثبیت و مرور صورت می‌گیرد.

    وی افزود: حافظان ۲۷ جزء و ۲۰ جزء را نیز داریم، دوره‌های حفظمان دو ساله است و تاکنون چندین حافظ کل قرآن از این مؤسسه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

    گل‌خرمی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ قرآن‌آموز داریم، اظهار کرد: مشکل مکان بزرگترین مشکل مؤسسه ما است که برای تأمین هزینه رهن و اجاره با مشکل مواجه هستیم. هزینه شهریه قرآن‌آموزان نیز صرف حق‌الزحمه مربی قرآن می‌شود.

    یادآور می‌شود، این مؤسسه در میدان گل‌ها، خیابان مهدیه، هویزه ۱۳ واقع شده است.

    یکی از شیوه های آشنایی و تقرب به قرآن کریم، تلاوت و حفظ آن می باشد که موجب ارتباط و انس با قرآن است و آثار و برکاتی که بر حفظ و تلاوت قرآن مترتب است از این ارتباط سرچشمه می گیرد. حفظ قرآن در صورتی که همراه با توجه و فراگیری معانی و ترجمه آیات باشد ، جامع ترین روش انس با قرآن محسوب می شود. و از آن جا که پایه حفظ هر مطلبی تکرار همراه با توجه و تمرکز است همین مساله انس بیشتری را برای حافظ قرآن فراهم می آورد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.