حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن برگزار می‌شود
    شناسه : 830
    1

    رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین: اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن برگزار می‌شود رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه نواحی منفصل شهری و مناطق کم برخوردار شهر قزوین، برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری بعثت نیوز به نقل از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن برگزار می‌شود

    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه نواحی منفصل شهری و مناطق کم برخوردار شهر قزوین، برگزار می شود.

    به گزارش خبرگزاری بعثت نیوز به نقل از خبرآنلاین از قزوین؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم در نواحی منفصل شهری قزوین نظیر اندیشه دانش، اسماعیل آباد، چوبیندر و … آغاز شد.
    او اظهار کرد: با توجه به همه گیری بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی این دوره  داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم از طریق فضای مجازی ( تماس تصویری) در زمینه های حفظ تجوید و ترتیل، داوری می شود.
    درافشانی افزود: طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در بحث تربیت ۱۰میلیون نفر حافظ قرآن کریم و ایجاد انگیزه در حفظ کلام ا… مجید از ۲۹آذر آغاز و به مدت ۱۲روز ادامه دارد.
    او بیان کرد: در این آزمون ۷۵۰حافظ در رده های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان که ۷۰درصد بانوان و ۳۰در صد آنان به آقایان اختصاص می یابد، به رقابت می پردازند.
    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در پایان افزود: در اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم،هزار و ۸۰۰جزء از محفوظات حافظان کلام وحی داوری انجام می شود.

    جنجال تلاوت ترکی قرآن در ترکیه/ به روزهای سیاه برنمی‌گردیم

    برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع کرونا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.