حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری مسابقه «در سایه‌سار ولایت» در دانشگاه الزهرا(س)
    شناسه : 1176
    3
    مسابقه در سایه‌سار ولایت هر ماه طی دو مرحله از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه الزهرا (س) برگزار می ‌شود .
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری مسابقه «در سایه‌سار ولایت» در دانشگاه الزهرا(س)

    مسابقه در سایه‌سار ولایت هر ماه طی دو مرحله از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، مسابقه در سایه‌سار ولایت از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود. این مسابقه هر ماه طی دو مرحله برگزار و به سه نفر از برندگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

    منبع مسابقه مطالب صفحه کانون به نشانی kanda_alzahra@ در پیام‌رسان واتساپ است که شامل حکمت‌ها و شرح آن‌ها، خطبه‌ها و نامه‌های نهج‌البلاغه است.

    شرکت در این مسابقه هیچ محدودیتی ندارد و برای عموم آزاد است. زمان مرحله اول مسابقه پنج‌شنبه، ۱۱ دی‌ماه تا ساعت ۲۴ از طریق لینک http://survey.porsline.ir/s/Xtmp۳۳g تعیین شده است.

    دانشگاه الزهرا توانست در نخستین رتبه بندی اثرگذاری مؤسسه تایمز بین ۴۶۰ دانشگاه جهان رتبه بین ۳۰۰–۲۰۱ دانشگاه برتر جهان را به خود اختصاص دهد. طبق همین رتبه بندی، دانشگاه الزهرا بعد از دانشگاه علوم پزشکی ایران در رتبه دوم دانشگاه‌های کشورقرار گرفت؛ در این رتبه بندی مجموعا ۱۲ دانشگاه از ایران لیست شده اند. در سال ۱۳۶۵ چهار دانشکده مزبور به دانشکده ‌های: علوم پایه، علوم اجتماعی و اقتصادی، ادبیات و هنر تغییر یافت. در سال ۱۳۷۳ دانشکده‌های: علوم تربیتی و روانشناسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، فنی مهندسی به صورت مجزا موجودیت یافتند و در سال ۱۳۸۰ نیز دانشکده الهیات و ادبیات با دریافت موافقت اصولی وزارتخانه، به دو دانشکده ادبیات، زبان‌ها و تاریخ و دانشکده الهیات تبدیل گردید. در سال ۱۳۹۳ و با تفکیک دانشکده علوم پایه دانشگاه به سه دانشکده علوم ریاضی، علوم زیستی، فیزیک و شیمی تعداد دانشکده‌ها به ۱۰ مورد افزایش یافت. دانشگاه الزهرا (س) با وسعتی معادل ۱۴هکتار، افزون بر فضای فیزیکی دانشکده و پژوهشکده‌ ها، دارای: آزمایشگاه‌ ها، سایت ‌ها و کارگاه‌ های تخصصی، آمفی تئاتر، استخر، رستوران، سالن ‌های ورزش، بانک، پست و مهد کودک می‌باشد.
    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.