حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • کتاب “جلوه‌های مدنیت در عهدنامه علوی” رونمایی می‌شود/ نگاهی عمیق به نهج البلاغه امیرالمؤمنین
    شناسه : 6290
    5
    مراسم رونمایی از کتاب «جلوه‌های مدنیت در عهدنامه علوی» (الحقـوق المدینـة السیاسیـه) جدیدترین اثر حجت الاسلام سیدنبیل حسنی به همت فرهنگسرای نهج البلاغه و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مراسم رونمایی از کتاب «جلوه‌های مدنیت در عهدنامه علوی» (الحقـوق المدینـة السیاسیـه) جدیدترین اثر حجت الاسلام سیدنبیل حسنی به همت فرهنگسرای نهج البلاغه و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
    در این مراسم، علاوه بر نویسنده این کتاب ارزشمند، حجت السلام سیدمحمد تقی رهبر رئیس مؤسسه ترویج علوم فرهنگ نهج‌البلاغه ایران مهمان برنامه خواهد بود و درباره عمق ژرفای نهج البلاغه سخنرانی می‌کند.

    فاطمه نانی‌زا‪د شاعر آیینی این جلسه است و هم‌چنین جمعی از اهالی ادب، فرهنگ و رسانه مهمان برنامه خواهند بود. مهدی عباس‌نژاد اجرای این جلسه را برعهده خواهد داشت
    این کتاب یکی از آثار مجموعه “مطالعات پیرامون عهدنامه امام علی علیه السلام به مالک اشتر” است  که به زبان عربی منتشر شده و توسط حسن رحمانی به فارسی ترجمه شده است. این کتاب طی مراسمی همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان رونمایی خواهد شد.
    حجت الاسلام سیدنبیل حسنی مسئول بخش مطالعات و تحقیقات اسلامی در آستانه مقدسه حسینیه و رییس موسسه علوم نهج البلاغه عراق است که در ذیل همکاری با معاونت پژوهشی عتبه حسینی در کربلا تألیفات متعددی داشته است. از جمله این آثار می‌توان به کتاب‌های «الجمال في عاشوراء»، «المولود في بيت‌الله الحرام» و … اشاره کرد.
    براساس این گزارش، این مراسم رونمایی روز یکشنبه ۶ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.