حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن در آستانه سالروز شهادت سردار شهیدسلیمانی
    شناسه : 811
    7

    برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در آستانه سالروز شهادت سردار شهیدسلیمانی در استان کرمانشاه   مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: به مناسبت اولین سالگردشهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در استان کرمانشاه برگزار می شود. حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی گفت: امسال در آستانه اولین […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

    برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در آستانه سالروز شهادت سردار شهیدسلیمانی در استان کرمانشاه

    مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: به مناسبت اولین سالگردشهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در استان کرمانشاه برگزار می شود.

    حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی گفت: امسال در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، سلسله محافل انس با قرآن کریم در بقاع و اماکن متبرکه استان برگزار می شود.

    وی افزود: با توجه به شرایط ناشی از کرونا این محافل باتوجه به وضعیت شهرستان به صورت حضوری یا مجازی برگزار می شود که البته در صورت برگزار حضوری نیز حداقل افراد با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی حضور دارند.

    به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: بقاع متبرکه، مساجد، حوزه های علمیه، مراکز نظامی، موسسات قرآنی و موسسات خیریه مجری برگزاری این محافل هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.