حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شرکت ۲ قاری لرستان در مرحله نهایی جشنواره «تلاوت‌های مجلسی»
    شناسه : 1359
    2
    احسان پیرداده‌بیرانوند و مهدی سعادتی‌کیا از قاریان ممتاز لرستان در مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی بخش بزرگسالان شرکت دارند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شرکت ۲ قاری لرستان در مرحله نهایی جشنواره «تلاوت‌های مجلسی»

    احسان پیرداده‌بیرانوند و مهدی سعادتی‌کیا از قاریان ممتاز لرستان در مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی بخش بزرگسالان شرکت دارند.

    شرکت ۲ قاری لرستان در مرحله نهایی جشنواره «تلاوت‌های مجلسی»

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از لرستان، در مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی که در حال حاضر به‌صورت مجازی و با رای مردم در حال برگزاری است، دو قاری ممتاز استان لرستان مهدی سعادتی‌کیا و احسان پیرداده‌بیرانوند نیز شرکت دارند.

    احسان پیرداده‌بیرانوند در دومین جشنواره استانی تلاوت‌های مجلسی لرستان که طی آذرماه امسال برگزار شد، توانست با کسب ۵ هزار و ۸۶۲ رای از آرای مردمی را کسب و جز ۳۷ قاری قرآن کریم که موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری این جشنواره شدند، قرار بگیرد.

    همچنین مهدی سعادتی‌کیا که از قاریان و اساتید قرآنی ممتاز کشوری و بین‌المللی است به‌جهت اینکه در چهاردهمین جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی که سال گذشته برگزار شد، موفق به کسب عنوان برتر شده بود، در جشنواره پانزدهم به‌عنوان یکی از منتخبان مرحله استانی از لرستان شرکت دارد.

    همچنین، در بخش نوجوانان جشنواره تلاوت‌های مجلسی لرستان، محمدامین بلواسی از الشتر با هزار ۸۱۹ رای حائز رتبه برتر شد و به مرحله کشوری راه یافت که در مرحله کشوری این جشنواره در بخش آرای مردمی امتیاز خوبی را کسب کرده است.

    با توجه به شیوع کرونا مرحله کشوری جشنواره به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، به این صورت که تلاوت راه‌یافتگان به این مرحله ضبط و از طریق فضای مجازی به رأی گذاشته می‌شود به این صورت نفرات برتر انتخاب و این افراد باید در جشنواره فجر تلاوت که بهمن‌ماه برگزار می‌شود با هم رقابت کنند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.